niedziela, 27 lutego 2011

Frame and Scallops

Widziałam na zagranicznych blogach ramkę, która mnie zachwyciła tak, że zapragnęłam zrobić podobną.
Nadarzyła się okazja - Stamptacular Sunday Challenge #100 ma kolejne wyzwanie "You've Been Framed".

Zanim ramka powstała, musiałam przygotować bazę, dodałam jeden z moich ulubionych stempli


Nałożyłam kartkę z otwartą ramką w kształcie romba


Potem trzeba było tylko dodać wyciętą okrągłą ramkę, dokleić przestrzennego motylka.
Kilka ozdób i kartka gotowa. A skoro okrągła ramka ma owalną falbankę zgłaszam kartkę również na wyzwanie Pal Paper Arts 82 - Scallops


Na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrowienia dla tych, którym brak odwagi zostawić ślad po sobie ;P
Buziaki dla odważnych :*
Miłego, ciepłego tygodnia życzę.

22 komentarze:

  1. Dobre, Ci którzy mają odwagę:)))

    KArteczka śliczna, bardzo ładnie oprawiłaś motylka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te ramki z czasów podstawówki, kiedy to wycinało się okienka (bo tak się wówczas nazywały) w pamiętnikach koleżanek. ((:
    Twoja współczesna jest śliczna i romantyczna.
    Dziękuję za ten miły powrót do przeszłości. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ta karteczka, wskazówki na pewno się przydadzą:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNA !!!!
    Kiedy ja będę robić takie cuda ?
    Gapie się i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, jestem zachwycona tą efektowną ramką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka, bardzo ciekawe okienko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the colors and design of this beautiful card!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka! Stempel równie uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest prześliczna, a Twój ulubiony stempelek absolutnie obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja często zaglądam i podziwiam:) u Ciebie to wszystko mi się podoba bardzo, bardzo:)
    a karteczka śliczna:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyl Piękny, superowa ramka! ! Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, dzięki za komentarz miły i ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja należę do tych mało odważnych ;P
    piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your card is stunning! I love the opening and the colors! Thanks so much for playing along with us at PPA this week.

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG this is gorgeous!! Love the design a nd the colour is just stunning! thanks for joining us at Stamptacular this week.
    hugs leonie

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a lovely card, I really do like this technique!
    Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
    Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny papier. Bardzo fajny efekt z tymi wywiniętymi rogami :) Kartka jest przepiękna !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!