piątek, 4 lutego 2011

Flower Power na Basic Grey Challenges

Kwiatki na wyzwanie blogu Basic Grey #36 miały być w dowolnym układzie: na papierze, jako stempelek, jako dodatek.
No to przygotowałam trzy karteczki, jedna nawet na inne wyzwanie, ale nie zdążyłam na czas ;)

Pierwsza z wykorzystaniem zestawu Basic Grey Curio oraz ramki z Wycinanki.



Do drugiej kartki wykorzystałam papier Basic Grey Porcelain oraz stempelek kupiony w sklepie.scrap.com.pl



No i ostatnia karteczka na wyzwanie to oczywiście mój ulubiony Basic Grey Capella.


A jutro zapowiada się miły dzień, najpierw warsztaty z albumu romantycznego w Koralium, a potem scrapowe spotkanie w Heliosie.
Już nie mogę się doczekać aby twórczo spędzić czas wśród kreatywnych kobietek :)

17 komentarzy:

  1. Piękne, ale najbardziej urzekła mnie ta z klatką, no ta z herbatką też jest niezła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatni jest taka klimatyczna :)
    śliczne połączenia kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutkie karteczki, najbardziej przypadła mi do gustu różowa z klatką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wszystkie, a ponieważ kocham wszelkie brązy, to ta ostania szczególnie mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, ta pierwsza najpiekniejsza!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza jest szczególnie piękna!!!



    i dziękuję! :* :* :*
    efekty możesz zobaczyć u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobacz, Rudlisko, że człowiek, to inny gust. Fajnie, że tak jest :) Mi ostatnia najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są, a szczególnie ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są piękne!
    Każda niepowtarzalna i pełna uroku :).

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie piękna, ale pierwsza... zdecydowanie NAJ - pięknie te kolorki się ze sobą komponują i wprowadzają taki miły, wiosenny nastrój :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, każda wyjątkowa:)
    Dawno u Ciebie nie byłam ale wciąż podpatruje Twoje piękne dzieła w galerii:)
    pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszytskie karki sa piękne- jak zawsze jest co podziwiać..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kartki, szczególnie ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. warsztaty były świetne! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję jeszcze raz :)
    armilla.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda inna i każda urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!