sobota, 26 lutego 2011

Dwa wyzwania czyli S.O.S.! and coffee/cream

"Dziewczyny lubią brąz" - znana piosenka była inspiracją dla tej karteczki.
Wykonana z myślą o pewnej miłej osobie.
Dlatego też kwalifikuje się na specjalne wyzwanie na blogu Stamptacular Sunday Challenge #99 "S.O.S.!" SomeOne Special.



Stempelkowe manekiny kupione w galerii UHK wraz z brązowym papierem, który jest tłem na karteczce.
Jeden z manekinów niestety źle się odbił dlatego też zamaskowałam go przestrzenną odbitką.


Kolorystyka karteczki spasowała mi również pod wyzwanie Simon Says Challenge "Coffee and Cream:

Wiosny dalej nie ma, ale czekam cierpliwie.
Przynajmniej słońce umila nam czas oczekiwania.
Pozdrawiam ciepło w mroźną sobotę :*

12 komentarzy:

  1. Jest przepiękna!!!
    bardzo mi się podoba :)
    Te manekinki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu! jest genialna! ;) świetne są te manekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze, że stempelek źle się odbił ;) Dodało to kartce uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna karteczka, a manekiny wyglądają bajecznie! Zamaskowany nieudany stemoel fantastyczny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudna!!!!!!! Taka mega kobieca ta kartoszka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemna praca, kobiecy klimat i temat. Fajnie to zrobiłaś. Moja Solagne powiedziała kiedyś, że "skrapbooking to sztuka zakrywania, ukrywania błędów, w taki sposób, że ich wcale naprawdę nie widać, którko mówiąc improwizacja umysłowa na całego". Mnie się efekt Twojej "pomyłki" podoba. Mam nadzieję, że dobrze się wyraziłam. W sumie mogłas tego nie pisac, bo wygląda tak jakbyś to zamierzyła planując pracę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło, te kolorki delikatne, stemple piękne i wszystko tworzy taką smaczną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ piękna ta karteczka:)
    cicho sza!!!tak miało być:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ten przestrzenny dodał uroku karteczce. Chociaż i bez tego efektu byłaby śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się podpisuję pod tym co napisały dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna jest!!!!!!!!!!!!!!


    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba było nie pisac, ze się źle odbił - byłam pewna, ze przestrzennie jest specjalnie i pomyslałam - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!