niedziela, 13 lutego 2011

Delikatnie z nutką shabby

Dwa wyzwania z kolorystyką, której dopiero się uczę :)
Połączyłam więc oba wyzwania w jedną kartkę:



Kolorystyka na ColourQ Challenge #71


oraz The Play Date Cafe # 68



Mam nadzieję, że kolory są w miarę dopasowane ;)




A z okazji jutrzejszych walentynek chciałam Wam życzyć:

Niech prawdziwa miłość Was uskrzydla,
dodaje sił w codziennym trudzie
i pomaga w pokonywaniu trudności.
Bądźmy dla siebie milsi nie tylko w tym dniu:*


Serce ze skrzydełkami to oczywiście origami, autorem jest Francis Ow.
Ja tylko je złożyłam dla Was.

28 komentarzy:

  1. Oj jaka śliczna :) Bardzo mi się podoba :) Uwielbiam takie słodkie kolory :)
    Urocza kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No słów brakuje mi!!! Dech zapiera... GENIALNA karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po mistrzowsku poradziłaś sobie z wyzwaniem. Przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. FAntastyczna karteczka i ten biały zawijas rozbraja mi serce! To ten motyw Pink Paislee?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłe słowa :)
    Tak to jeden element z Pink Paislee.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna karteczka!:)
    Miłych walentynek życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna taka delikatna..A serduszko pierwsza klasa-superowe..Wszytkiego dobrego życzę..

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudlis, this is a beautiful card. thanks for playing the ColourQ challenge this week.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka, kolory pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest niesamowicie piękna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo cukierkowe kolorki, ale harmonizują na karteczce pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. So soft and feminine :) So beautiful with its textured elements - love that scroll! Thanks for playing at the Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie słodkie, ale zarazem eleganckie i delikatne połączenia :) Piękna jest ta kartka :)
    Jeśli chodzi o Walentynki, to kiedyś denerwowało mnie to święto. Mówi się, że nie potrzeba święta, by wyznać miłość. Ale później stwierdziłam, że tak samo nie jest potrzebny Dzień Babci, by powiedzieć Babci, jaka jest dla nas ważna i nie trzeba obchodzić dnia matki, żeby docenić starania rodzica... Tak więc teraz jestem zdania, że święto miłości to wspaniałe święto, choć nie upierałabym się przy nazywaniu go świętem zakochanych ;) Niech miłość otacza nas zewsząd każdego dnia :) Tego życzę Tobie, sobie i wszystkim Blogowiczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Kolory idealnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna a kolory idealnie skomponowane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. You rocked these colors ... your card is so great!!
    Thanks for playing with us at ColourQ.

    Rebeca Stovall
    ColourQ DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca, w spaniała kolorystyka, wszystko pięknie do siebie pasuje ja jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, romantyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, delikatna karteczka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutely gorgeous! I love the way you played with the colors-perfection :) Thanks for playing with us at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this, so beautifully vintage! Thanks for playing along with us this week at the Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  22. This is gorgeous! LOVE your stitching and layering! Thank you so much for playing along with us, this week, in the Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  23. WOOOOOOW! This card is super shabby and gorgeous! I LOVE that flower and that ribbon--great papers and beautifully done:) Thanks so much for joining in the fun and playing along with us over at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a pretty card! Thanks for joining us at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  25. this is so pretty!!! congrats on your fab 4!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!