wtorek, 15 lutego 2011

Cynamonowe na GS#74

Wczoraj dostałam przesyłkę z Galerii UHK i zaraz pocięłam papier, dodałam manekina, którego pociągnęłam Crackle Accents. Kolekcje cynamonowe chyba staną się jednymi z moich ulubionych.
Wspaniale się komponują i uzupełniają.




Kartka zrobiona według mapki na Get Sketchy Card Challenges #74.



No, i proszę udało mi się zrobić kartkę bez użycia dziurkacza ;) ))



Chciałam bardzo podziękować za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem :*
Nie przypuszczałam, że moje początki z shabby mogą się komuś spodobać, bo
karteczka została wyróżniona na ColourQ#71.

Buziaki przesyłam i życzę słonecznego dnia.

14 komentarzy:

  1. Wyszła pięknie :)
    Ja też czekam na te papiery tupiąc z niecierpliwości ;)
    I gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, widziałam i gratuluję !!! Piękna, subtelna, co tu dużo gadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

    Matko jakie to jest niesamowite widziec je na gotowych pracach :D
    Cudna kartka i ten manekin :D:D:D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pieknie sie prezentują, ale ileż zmagazynowalaś domowego ciepła w tej ostatniej pracy?! Jest bardzo, bardzo... miękka, miła, dla mnie bardzo domowa. Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejuśku :) mój manekin gości na Twoich kartkach :)ależ cudownie

    PIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest i pięknie wyszedł ten manekin :) ja też ostatnio zmierzyłam się z tym elementem i przyznam, że jak dla mnie wcale nie był on taki łatwy do przeskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka :).
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna karteczka, a manekin bomba

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka i ten manekin !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :)
    Oj kuszą te papierki,kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka! Faktycznie te papiery ładne są, ale dopiero w pracach dużo widać :) A karteczka z poprzedniego posyu-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous! I love the doily and the dress form! Thanks for joining us this week at GS! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!