piątek, 18 lutego 2011

Craft mapka numer 2 w Scrapgalerii


Chciałam serdecznie podziękować za udział w moim pierwszym wyzwaniu organizowanym wspólnie ze Scrapgalerią.
Gratuluję również eliziejagodzie zwycięstwa :)))
Czas więc na kolejną prostą craft mapkę.


Moja propozycja interpretacji mapki


Do wykonania kartki użyłam produktów ze Scrapgalerii:
Zestaw papierów i ozdób Alphabet Soup Girl Paper & Accessories Kit


Kwiatki papierowe Innoscence 2

oraz dziurkacz Martha Stewart Edger Punch Heart Lace



Wszystko na temat nowego wyzwania zamieszczone jest na blogu Scrapgalerii , zapraszam do udziału.
Termin zgłoszenia dowolnej pracy to 7 marca.

A na koniec jeszcze małe candy walentynkowe z motylkami, ptaszkami w Scrapgalerii - zapisy tu - czas tylko do 19 lutego do północy.


Dziękuje za odwiedziny, pozostawiony ślad.
Życzę miłego popołudnia, ja idę dzisiaj do kina na film "Jak zostać królem" :)))

4 komentarze:

  1. Urocza karteczka, jak zwykle :) I miłego popołudnia w kinie. "Jak zostać królem" jest moim zdaniem rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jaka fajna mapka!!!
    COś czuję, że tym razem uda mi się wziąć udział w wyzwaniu :)
    Twoja karteczka - przepiękna!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest:) Może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!