niedziela, 23 stycznia 2011

W kolorach Rivendell /Card Patterns # 99

Leżą jeszcze u mnie papiery z tej kolekcji, czekają na swój czas.
Dzisiaj tylko z kawałków które zostały mi po tym albumie zrobiłam karteczkę na wyzwanie Card Patterns Sketch 99.


Na skrzydłach motylka jest wyznanie miłosne embossingowane na gorąco, mam nadzieję, że coś widać ;)
Całość karteczki prezentuje się tak:


A to mapka, odwróciłam ją na własne potrzeby o 180 stopni.





Przy okazji środek kartki też udało mi się ozdobić:



Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłej niedzieli :*

21 komentarzy:

  1. Śliczna, delikatna kartka. Pięknie tę mapkę zinterpretowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna jest!!!!ale mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka i ślicznie ozdobiony środek.
    Kolorki śliczne, i takie dosłownie do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita! cudowna kolorystyka! i piękna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, świetne, harmonijne kolory i ten motyl :-) Cały czas poluję na /warsztaty z Tobą w BB ale ciągle coś mi stoi na przeszkodzie - może w końcu mi się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, aż wiosny się chce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna, zwłaszcza dzięki motylowi :)

    serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!!!
    Uuuuuwielbiam róż z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna wycinanka, bardzo fajna interpretacja

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna karteczka - i kolorystyka bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartka< bardzo delikatna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a lovely card! I love your color choice! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna ta kartka:) Delikatna i śliczna w kolorach:) A obrócenie mapki to był świetny pomysł, bo szczerze mówiąc wyglądała jakby właśnie była "do góry nogami";)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow what an amazing beautiful card love this one. TFP at cardpatterns.

    OdpowiedzUsuń
  15. gorgeous! Thanks for playing with us at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, what a beautiful card! I love that you flipped the sketch upside down. So glad you could join us on Card Patterns.

    OdpowiedzUsuń
  17. I just love this card. The beautiful lacey look on the feature circle followed through on the inside too is just great!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!