środa, 26 stycznia 2011

Takie sobie maleństwa

w dodatku w kształcie koła, a właściwie kwiatka. Były już u mnie tu i tu.
Wiec nic nowego. Proste, z niewielką ilością dodatków, bo ważne jest przesłanie tych kartek.
I wcale nie muszą być podarowane z okazji walentynek...no bo w każdej chwili, momencie możemy komuś wyznać, że kochamy :)
To tyle na tematy miłosne, a teraz tematy papierowe...


Różne papiery, różne dodatki z różnych źródeł.
I nie są zrobione na kolejne wyzwanie :)


Jako pierwszą pokazuję karteczkę winną (mam jeszcze spory zapas tego papieru, więc czasami będę go używać ;P




Druga z kropkowanym sercem - papier z ILS, papier, kwiaty i ćwieki ze sklep scrap com pl


Kolejna w pastelach - papier dodatki od Endiego:



Ostatnia najmilsza mojemu sercu, niestety zapomniałam gdzie kupiłam te papiery Teresy Collins;


Dzisiaj to u mnie wszystko.
Pozdrawiam zaglądaczy ...
Ślicznie dziękuje za pozostawiony ślad :*** i życzę miłości na okrągło :)

10 komentarzy:

  1. no cóż i Ciebie na okrągło piękne kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przefajne są! :)))
    ja nie robie okrągłych kartek,bo nie umiem tak prosto kółka wyciąć..

    OdpowiedzUsuń
  3. Winna to mój faworyt :D Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Okrągłe kartki, papiery i te hasło wszystko razem extra!

    OdpowiedzUsuń
  5. SO cute!!!
    Thanks for the shout out for Pixie, good luck with the draw!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super hasełko-śliczne okrąglaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i proste ;) ale jakie efektowne - eleganckie i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :)
    mam nadzieję, że się pojawię w Heliosie, bardzo bym już chciała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!