czwartek, 20 stycznia 2011

SSChallenge#94 / Tylko nie kwadrat



Kolejne wyzwanie na blogu Stamptacular Sunday Challenge -należało wykonać dowolną kartkę byleby nie była kwadratowa.
Miałam kilka pomysłów, ale ostatecznie przygotowałam tylko cztery, dwie prostokątne no bo przecież nie każdy prostokąt jest kwadratem (wyjaśnienie tutaj), jedna w kształcie koła, a ostatnia ma formę tagu.


A tak prezentują się osobno.
Z różyczkami, z owalną rameczką zakupioną tu, którą potraktowałam Accents Crackle Efekt Spękań. Brzegi kartki ozdobione stempelkami.



Druga prostokątna kartka przygotowana już pod walentynki.
Papiery mieszane z różnych kolekcji. Kwiatki, sercowy ćwiek ze sklepu scrap com pl.



Okrągła z moim ulubionym stempelkiem, z dodatkami w kolorystyce różowo-fioletowej.


Ostatnia ma kształt tagu - moja pierwsza w tym kształcie.
Całość chciałam zachować w kolorystyce zielono-białej.
Przy okazji zgłosiłam ją na wyzwanie na blogu The Shabby Tea Room 'White and Bright' week#45.


Wykorzystałam dziurkacz brzegowy i rogowy Marthy Stewart Deco Flowers.
Również okrągła serwetka na tagu wykonana została przy użyciu tego dziurkacza.




W środku przygotowane miejsce na wpisanie dedykacji.

Tak czasami się zastanawiam jaki styl te moje kartki prezentują, każda inna?
Dziękuje za odwiedziny, pozostawione słowa i życzę miłego wieczoru:*

18 komentarzy:

  1. Pierwsza taka chyba trochę (bardziej?) retro, druga romantyczna, a na resztę nie mam pomysłu, bo nie znam się jeszcze na tych wszystkich stylach ;) Chłonę wiedzę jak gąbka, a wciąż mi jej za mało (tak jak i przydasi ;P). Rozwalił mnie Twój tekst, że prostokąt to nie kwadrat :D No w sumie racja ;)))
    Wszystkie kartki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze myślałam o tych prostokątach, ale niedokładnie to wyjaśniłam ;)
    Już się poprawiłam - dziękuje za odwiedziny i komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tutaj po raz pierwszy i zapewniam ,że nieostatni.
    Same cudeńka tworzysz ,aż dech zapiera :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda inna i każda piękna, ale ta pierwsza jest dla mnie naj,naj... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki, a styl ja bym to nazwala autorski - "rudlisowy".

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne sa! mnie najbardziej urzekla ta tagowa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza najbardziej bliska memu sercu :-) Kartki piekne i dopracowane! A styl - rudlisowy ;-)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne prace, na pewno jeszcze zajrzę na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne - różnorodne co jedna to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie są slicznea ta w kształcie taga najbardziej mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny styl po prostu Twój, mnie zachwyca :) , nieustannie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. What an absolutely STUNNING card for the Tea Room challenge -- I {heart} those delicious BLOOMERS! Thanks so much for sharing your creation with us this week in the Tea Room :)

    In order to be considered for the weekly prizes, please only post your project for the Tea Room challenge -- thanks!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous - love the colors and the pretty bloomers! Thanks for joining us this week at TSTR! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki jest Twój styl? śliczny i słodki, trochę retro-romantyczny a czy to ważne jak go chce sklasyfikować jakiś specjalista? Podobno krytycy to niespełnieni artyści, więc niech oni się martwią, a my cieszmy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Pierwsza i ostatnia genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszalałaś ))))
    Wszystkie są fajne, ale ta pierwsza jest idealna dla mnie. Powinnaś o tym pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. So beautiful! Thanks for joining us in the Tea Room this week!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!