sobota, 29 stycznia 2011

No to jeszcze Romanca na dwa

Możliwości tego papieru są nieograniczone i chyba nigdy mi się nie znudzi.
A ponieważ dostałam nową porcję to zaraz ją pocięłam, posklejałam, trochę poszyłam.
Oczywiście moje szycie jest dalekie do perfekcjonizmu Enczy.
Zrobiłam najpierw kartkę, potem dorobiłam notes i powstał komplet dla romantycznej osóbki.
Zgłosiłam go na dwa wyzwania:

City Crafter Challenge Blog week 41 Sew Fun


Crafty Cardmakers Challenge #38 Flubbers


Pierwsza była karteczka:



A potem powstał notes, listki doszyte są ręcznie (dlatego takie nierówne ;)



Miłej niedzieli życzę:*

16 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik, i przeszycia też są świetne niczym u zawodowej krawcowej.
    Papiery faktycznie piękne. Uwielbiam romantyczny styl i dlatego muszę takie mieć. Idę się porozglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik :) Ja także uwielbiam te papiery są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Super pomysł na kwiatuszki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny ten komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Zupełnie wyjątkowe kwiatuszki a przeszycia mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous project .. love how you stitched those stems ... just lovely ... thank you for playing along again at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace ..ale te przeszycia zwalają na kolana!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekający komplecik. Romance uwielbiam, właśnie poczyniłam kolejny przepiśnik z wykorzystaniem tych papierów :) Pozrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. These are so cute and creative.. I just love them.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh wow, what a brilliant idea to sew the stems for the flowers, simply gorgeous! Thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning card and notebook. Thanks for joining us this week at Crafty Cardmakers. xx

    OdpowiedzUsuń
  12. perfectly lovely! Thank you so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  13. ... jak to się ROBI ???? :) ależ gigantyczne pole do realizowania fantazji..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!