poniedziałek, 10 stycznia 2011

Nic nowego

u mnie w dziedzinie kartkowej. Koniec semestru w szkole to masa papierkowej roboty.
Pokazuję tylko dwie skromne kartki zrobione na zamówienie. Obie podobne do zrobionych już kiedyś przeze mnie.


Na wyzwania kartkowe też mało czasu, ale za to te w których wzięłam udział przyniosło mi trochę satysfakcji, wyróżniono moje kartki:

na blogu Unscripted Sketches:

na City Crafter Challenge Blog za tą karteczkę:







na stronie Stamptacular Sunday Challenge




Ale najwięcej przyjemności i ciepła otrzymuję od Was -czytając Wasze komentarze:***
Pozdrawiam wszystkich zaglądających, komentujących i życzę spokojnej nocy.

18 komentarzy:

  1. Ostatnia kartka, boziu jaka ona ładna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Myślałam, że papierkową robotę lubisz :))) Ale chyba innego typu papierki ;)
    Gratuluję wysypu wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eleganckie i piękne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyróżnień - w pełni zasłużonych :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !!! Są takie śliczne i wyważone - żadnej przesady :) Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne i nie przesycone dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. serdecznie gratuluję tylu wyróżnień, Zasługujesz, bo Twoje kartki są wyjątkowe :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kartki są pełne elegancji i wpadają w oko, tak są równe i czyste, wcale się nie dziwie, że gdzie ich nie pokażesz to są zauważone i wyróżnione

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki :) Wyróżnienia w pełni zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kartki! gratuluje wyroznien, naleza sie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje kartki jak zawsze są cudowne, idealne w każdym milimetrze :) Zazdroszczę talentu!! No i gratuluję tych wszystkich wyróżnień, znają się na pięknych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnień!!!
    Piekne kartki!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Irenko, gratuluję:)))A papierki, to chyba lubisz;)Papierkowa robota nam nie straszna:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki więc wyróżnienia zasłużone :)) GRATULUJĘ!!!
    ...wyznam jeszcze,że Twój blog należy do moich ulubionych, a papierkowa robota w "moich klimatach" więc często tu zaglądam
    Pozdrawiam Tanitta

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ jesteś pracowita, Wszystko przepiękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i... wcale mnie nie dziwią te wyróżnienia, bo kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!