niedziela, 2 stycznia 2011

Na początek/ colourQ and CCCB

Od czegoś trzeba zacząć ten Nowy 2011 Rok. Tak więc u mnie kartka na dwa wyzwania.
Pierwsze wyzwanie dotyczy użycia kolorów a drugie stempelka.

Moja propozycja:


Kolory pochodzą z blogu ColourQ #65


Idealnie pasowały mi do tego wyzwania papiery Basic Grey Capella.


W drugim wymóg to użycie stempelka pochodzi z blogu City Crafter Challenge week 37- Stamp in Out
A ponieważ przywiozłam parę nowych stempli z mojego wyjazdu więc trzeba było wypróbować.


Warto zobaczyć jak piękną kartkę wykonała Betik jako Guest Designer :)

Użyłam również perełek Primy oraz nowego ćwieka
ze sklepu scrap com pl.


Dziękuje, że tu wpadacie i pozostawiacie ślad:***
Życzę Wam (i sobie) spokojnego całego przyszłego tygodnia.

21 komentarzy:

  1. śliczna jest! i widze ze nowy stempelek uzyty!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita! piękna i bardzo subtelna! cudowny początek nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka :) udany wyjazd owocuje twórczością :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i delikatna a stempel cuuuudny już po wcześniejszych postach wiedziałam ,że szybko pójdzie w ruch !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, piękności ta kartka, piękności :)
    A spokojny tydzień by się też przydał :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach Ty to zawsze umiesz takie 2w1 "pożenić":) Stempel cudny! Kartka też:) Pozdrawiam:* Betik

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka, taka delikatna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju kartka bardzo delikatna i urokliwa :) a ja się cieszę że to właśnie ja jestem tą szczęściarą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo - taka subtelna jest ta karteczka i zrobiona z wielką perfekcją. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely card! Thanks for playing the colourQ challenge this week!

    OdpowiedzUsuń
  11. super, tak wszystko dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo kunsztowna, śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka:) Pięknego i twórczego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful card! I love the way the butterfly pops off of the card front. Thanks for playing with us at the ColourQ!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie zaczęłaś Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kartka..Stempelek świetny ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutely stunning!!! I adore this card ... thank you so much for playing along with us at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful card. I love your stamped image.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  19. So beautiful, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  20. This is so gorgeous! Thank you for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!