środa, 5 stycznia 2011

Mapkujemy na Unscripted Sketches

Kilka mapek do wyboru zamieszczonych jest na blogu US.
Na początek zrobiłam kartkę pod mapkę Angy.


Po odwróceniu i niewielkich zmianach moja kartka wygląda tak:



Znalazłam wyzwanie, które jest w podobnej tonacji kolorystycznej na blogu Stamptacular Sunday Challenge # 92 więc karteczkę też tam zgłosiłam:




Jedno zbliżenie na detale:

Nie wiem dlaczego ostatnio "chodzą" za mną takie delikatne, kremowe kolory, może ten nadmiar bieli za oknem tak na mnie działa.

Ja już chcę wiosny, ciepełka, pięknej soczystej zieleni, słoneczka, śpiewu ptaków, kwitnących kwiatów i lekkiej odzieży na sobie :)))))

Pomarzyć można!


A póki co pozdrawiam Wam ciepło:*

22 komentarze:

  1. Piękna kartka - ostatnio właśnie takie delikatne beżowo-kremowe podobają mi się najbardziej :) może to rzeczywiście wpływ pogody? ;) Najważniejsze, że zima kiedyś się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna - jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna ta karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykle urokliwa kartka... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely gorgeous! Love your take on the sketch. So glad you joined US for this weeks sketch challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie taki kolory zawsze działają:) Kartka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna jest! a kolorki boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna...uwielbiam takie prace...dekikatna i w przepięknej kolorystyce:))
    po ciepełko,zieleń i kwiaty zapraszam do mnie:))
    pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudna! bardzo elegancka i śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idziesz ja burza :) co jedna kartka to ładniejsza.
    Ja też już z niecierpliwością wyczekuję wiosny.Na szczęście z każdym dniem do niej bliżej i tego się trzymajmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam sie do Twojego:"ja chcę..."
    Kartka jeśt sliczna, delikatna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi there

    Two lovely pieces of work.

    Your card and take on our photo inspiration is very elegant with that beautiful ribbon and bow down the side.

    Thank you for joining us at Stamptacular Sunday this week and good luck.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta karteczka, kolory idealnie dobrane i taka delikatna... Osoba, która ja dostanie na pewno będzie zachwycona! {Podziwiam}

    OdpowiedzUsuń
  14. This is just gorgeous! Love the peach and cream!Thanks for playing with Unscripted Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka śliczna, wszystko stonowane w moich ulubionych kolorach i ta elegancja muaaa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a lovely card! I love your ribbon border, your bow is perfect and your flower is beautiful! Love the layout, too!
    Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
    Hugs!! Dee Sprytebyrd's Spot

    OdpowiedzUsuń
  17. So so pretty. Soft and dreamy and just gorgeous. Thanks for creating with us at Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  18. O my this is gorgeous!! Love how you have done the ribbon and the colours are stunning! Thanks for joining in with us this week at Stamptacular for our photo inspiration challenge.
    Hugs Leonie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!