poniedziałek, 3 stycznia 2011

Kolor nadziei/ Twisted Cards#40/CCCB-37

Trochę odmienny jest mój kolor nadziei, nie zielony, ale w około różowej gamie kolorystycznej z różnymi dodatkami.



Kartka zrobiona z myślą o wyzwaniu na blogu Twisted Sketches oprócz mapki należało zamieścić słowo "HOPE".


A ponieważ użyłam też klika stempelków to ponownie zgłosiłam kartkę na wyzwanie CCCB#37.
Napis HOPE jest wykonany na folii tuszem StazOn.





A na koniec chciałam się pochwalić! Otrzymałam piękną niespodziankę od Veny 7. Paczka przyszła przed świętami, ale wczoraj przekazała mi ją sąsiadka, u której zostawił listonosz.


Dołączona była również śliczna karteczka z życzeniami - bardzo dziękuje:***


Pozdrawiam serdecznie, dziękuje, że tu wpadacie, dziękuje za każdy pozostawiony ślad.
Życzę miłego wieczoru:*

15 komentarzy:

  1. śliczna karteczka, śliczne prezenty, pozdrawiam i zapraszam do mnie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta kartka, zakochałam się w niej beznadziejnie, z nadzieją jednak, że może uda mi się za sto lat osiągnąć takie umiejętności :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka ..Serdecznie pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  4. ore stunning cards ... love your style ... thank you again for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  5. What wonderful card you have here.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  6. Your cards are absolutely beautiful! Thanks for playing along with Twisted Sketches! Very inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  7. GORGEOUS! Thank you for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje dzieło - cudo :)
    a prezenciki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very pretty, I especially love those soft colors, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam bardzo bardzo podziękować za przesyłeczkę, cierpliwie czekałam na książke ;)))dostałam ją w wigilię była niewątpliwie największą niespodzianką dla mnie:)
    a teraz cierpliwie będe czekam az bedą mogla w spokoju i ciszy ją przeczytac, mam nadzieje, ze nastąpi to wkrótce bo przy dwójce dzieci doba to za mało;/ Wszystkie Dobrego w Nowym Roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartelucha!!!
    Słodziakowo- romantyczna ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca! Co to za rameczka (?), naprawdę ujęła mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo delikatna, piekna kartka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!