piątek, 7 stycznia 2011

Kochane, pełne ciepła...

Kto taki?...
Oczywiście babcie i dziadkowie!
No bo:

"Jak można pomieścić w sobie, tyle troski, ciepła i miłości.
Jak można podarować innym, tyle uśmiechu, dobroci, radości.
Jak można zdobyć zdolność, by w trudnych chwilach, nieść pociechę.
Jak można, powiedz Babciu, Dziadku stać się jak Ty, cudownym człowiekiem? "

Poniżej prezentuję pierwsze moje kartki wykonane z tej okazji.


Fotki zostały stylizowane na retro, jutro kartki lecą do zamawiającej osoby.
Mam nadzieję, że spodobają się obdarowanym :)



Większość materiałów użytych do wykonania kartek (papier, kwiatki, ćwieki) pochodzi ze sklepu scrap.com.pl.

Wierszyk o babci i dziadku nie jest mojego autorstwa, znalazłam na stronach z życzeniami okolicznościowymi.

Miło mi, że podobają się Wam moje próby kręcenia paseczkami.
Pozdrawiam ciepło:*

14 komentarzy:

  1. wierszyk uroczy:) a karteczki piękne :))) na pewno się spodobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Zdjęcia przepiękne i wspaniale wyeksponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo, ciepło, wzruszająco :) zdjęcia piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wkomponowałaś zdjęcia w całość i stworzyłaś pełen ciepła babciowy klimat. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, ciepłe, urocze. Z pewnością będą się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, ciepłe,na pewno się spodobają, a wierszyk chyba sobie zapożyczę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będą się podobały bo są wspaniałe , stylizowane fotki nadają im taki osobisty klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrany papier do okazji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciepłe te kartki wyszły, takie...Babciowe i Dziadkowe :) jestem pewna, że obdarowane nimi osoby poczują się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...WOWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kartki sä.....PRZESLICZNE!!!!!
    Ten sam pomysl....
    Oj , jutro musze tez cos zrobic dla moich"dziadköw".
    Dobrze, ze choc Ty myslisz juz na przyszlosc!!Juz widze jak sie ucieszä!!!!
    Dziekuje za wspanialy pomysl i zycze milego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautifull :-))
    Greetings from Slovenian follower, Andreja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!