niedziela, 16 stycznia 2011

Jedna na jedno czyli GS#70

Witajcie,
nie wiem jak u Was, ale moja wena chyba też ma ferie zimowe bo jakoś trudno było zmobilizować ją do stworzenia czegokolwiek.
Jedną kartkę jaką zrobiłam wczoraj to ta, którą prezentuję i muszę przyznać, że nie bardzo jestem z niej zadowolona.

Układ przygotowany pod mapkę ze strony Get Sketchy Card Challenges


A tu szczegóły i moje próby szycia innymi ściegami niż zygzak ;)





Pozdrawiam Was serdecznie, życzę twórczego tygodnia:*

14 komentarzy:

  1. A mi się podoba :o)
    Jest bardzo romantyczna........

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie i tak przyciąga oko;) Ma w sobie coś;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. So soft and pretty! Thanks for joining us this week at GS! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie Twoje kartki,sa takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana karteczka jest prześliczna! Ma w sobie tyle uroku. i piękne kolorki... A co do buntowniczej natury weny twórczej to i moja płata mi figle....
    Myślę, że jest to wynik świątecznego przeciążenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancka i piękna a ściegi suuuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i delikatna karteczka :) jak dla mnie niezwykle kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a stunning card! Love your style and interpretation of the sketch! :)

    Thanks so much for joining us at Get Sketchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można być niezadowolonym z takiej kartki ? :)
    Bardzo mi się podoba połączenie paseczków z kwiatuszkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego Ci się nie podoba?
    Według mnie jest delikatna i śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!