poniedziałek, 24 stycznia 2011

Delikatnie na WMSC #31

Witajcie,
u mnie mapkowania ciąg dalszy. W tym tygodniu na blogu Waltzingmouse Sketch Challenge zaprezentowana jest taka mapka:
Muszę przyznać, że ta sprawiła mi trochę problemu. Nie chciałam ją odwracać, ale układ jej jest nietypowy.


Bardzo jasne, pastelowe kolory chciałam trochę ożywić, dodałam parę stempelków odbitych czarnym tuszem, oraz kilka krzyżyków "wyszytych" czarnym cienkopisem ;)

Przy okazji również środek trochę ozdobiłam


Użyte materiały, których pochodzenie znam:
papier z kolekcji Primy ze sklepu Scrapgaleria
stemple do wykrojnika ze sklepu Waltzingmouse Stamps
stemple z kolekcji Parisian Anthology firmy Pink Paislee
wykrojniki, wstążka, koronka ze ebayu
reszta z mojej szuflady :)

Dziękuje za pozostawione miłe komentarze pod ostatnią wyzwaniową kartką
JESTEŚCIE WIELKIE:***
i zapraszam do udziału w zabawie na blogu Scrapgalerii.

11 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna delikatna kartka..Piękny stempel.A środek -wytworny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna praca! mapka skromna, ale Twoja propozycja to cardmakingowe dzieło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Kolory i moje i stempelek ... chciałabym żeby był mój ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so pretty! love the stampings and the lovely flower! thanks for playing with the WMS sketch this week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning, love the colors! thanks for playing along this week at the WMSC!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is GORGEOUS, lovely combination of elements! Thanks for playing along with the Mischief Makers this week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful project! Love the lace trim and hearts paired with the WM label! Thanks for playing along with the WMSC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!