niedziela, 23 stycznia 2011

Craft mapka w Scrapgalerii - zapraszam

Stali bywalcy na moim blogu wiedzą, że lubię inspirować się biorąc udział w wyzwaniach, szczególnie odpowiadają mi wyzwania z mapką.
Dlatego też:

mam zaszczyt zaprosić Was do udziału w zabawie na blogu sklepu Scrapgaleria.
Co miesiąc w każdy trzeci poniedziałek będę prezentować tutaj i na blogu Scrapgalerii prostą mapkę według, której należy wykonać dowolną pracę - kartkę, scrapa, pudełko lub też inną rzecz.

Pracę można wykonać z dowolnych materiałów, jednak przynajmniej jeden z nich musi pochodzić ze sklepu Scrapgaleria.
Wykonana rzecz nie może być wcześniej publikowana na żadnym innym blogu.


Czas na realizację i zgłoszenie swojej pracy to 3 tygodnie, zwycięską osobę wylosuje popularny Random.org.

Nagrodą w konkursie jest jednorazowy rabat 10% na zakupy w Scrapgalerii :)

Pierwsze wyzwanie rozpoczyna się jutro, czyli 24 stycznia, a wynik ogłosimy w poniedziałek 14 lutego. Ponieważ tego dnia przypadają akurat Walentynki, zwyciężczyni konkursu otrzyma również upominek-niespodziankę od Scrapgalerii :)

Szczegóły udziału można przeczytać na blogu Scrapgalerii -> tutaj.
Sklep posiada nie tylko rzeczy do scrapbookingu, nowością są piękne rzeczy z firmy Tilda - same zobaczcie :)

Pierwsza mapka bardzo prosta. Można ją w dowolny sposób modyfikować, obracać itd.

I moja interpretacja.


Stempelek po raz pierwszy użyłam i pokolorowałam - wiem, że same z pewnością zrobicie to o wiele lepiej, ja jakoś nie mam ręki do kolorowania :)

Zapraszam więc do wspólnej zabawy.
Życzę wielu wspaniałych pomysłów na interpretację mapki - czasu jest wystarczająco:*

3 komentarze:

  1. Tworzysz piękne kartki.
    Ja stawiam dopiero pierwsze kroki w robieniu kartek, ale może spróbuję.
    Jeszcze się zastanowię :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna mapka i urocza interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!