sobota, 11 grudnia 2010

Ostatnie Candy u Rudlis/ Candy Blog

Czwarte i ostatnie słodkości w tym roku.
Skromnie tym razem, ale mam nadzieję, że znajdą się osoby, którym spodoba się ten mały zestaw słodkości.


Co my tu mamy?
Zestaw stempelków dziecięcych, kilka pojedyńczych, tusz w kolorze śliwki, bukiet ślubnych różyczek, ćwieki w pięknej metalowej oprawie, ramki z masy plastycznej.
Do tego dodam drobiazg wykonany przeze mnie.






Ramki wykorzystałam w kartkach:




A zasady udziału bez zmian:

- wyrażenie chęci udziału w losowaniu poprzez napisanie komentarza w tym poście,
- osoby blogujące informują o tych słodkościach na swoich blogach
(proszę wkleić zdjęcie z cukierkami),
- osoby nie mające bloga też mogą wziąć udział, ale proszę by w komentarzu podały
swój adres emailowy,

To enter the candy, all I ask is that you add a link to the sidebar of your blog if you don't mind..... there's no need to follow me, just leave me a comment on this post so I can come and check out your blog ;)




TERMIN ZGŁOSZENIA TO: 31.12.2010 godz. 12.31 :)

LOSOWANIE W NOWYM ROKU 1.01.2011r. o godz. 11.00

Bardzo proszę wpisujcie tylko po jednym komentarzu - aby wszyscy mieli równe szanse.
Życzę powodzenia.

210 komentarzy:

  1. Wow! Ja tam się dopisuję z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noworoczne słodkości będą??? Chętnie się zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho, ho, ho! Szczęśliwego Nowego Roku! Może i dla mnie?:)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. super candy, chętnie dołączam,pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie ustawie się w kolejce po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mam szczęścia w losowaniach, może tym razem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne candy,te rameczki są cudne i ćwieki i stempelki....
    Takie prezenciki lubię,więc ustawiam się do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm a follower and I posted your candy on sidebar in my blog.
    http://farhai-n.blogspot.com/
    Thank you for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  9. też się piszę na to, bo piękne słodkości!
    kartkawkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne candy! Zapisuje sie, moze tym razem sie uda! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kardamonowa też podczytuje i na cukierki reflektuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To i grainka biegnie do kolejki i pragnie wygrać, bardzo, ale to bardzo :) grainne@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. pozdrawiam i ustawiam się:)info na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie sposób przejśc obojętnie obok takiego Candy :)
    kasiamanufacture@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chętnie dołączę do kolejki!

    niezapominajka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no piękne cukierki! ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie się dopisuję i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z przyjemnością się ustawię w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu przejść obojętnie obok tylu smakowitych kąsków. Nie ma co. Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, że się skuszę:) uwielbiam candy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. You do a great things in I love to look your blog everytime!
    Lovely candy and thanks for the chance to win.
    Greetings from Slovenija, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  22. :) stoję grzecznie i czekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się piszę! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się pisze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również się zapisuję, ciekwaią mnie te rameczki!
    Link w lewym pasku http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne słodkości, ustawiam sie też ja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super candy :) i ja stane po nie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodko...Zapisuję się. Pozdrawiam serdecznie, bo od dawna podziwiam Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te ramkim Zapisuję się chętnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Z radością dopisuję się i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuje się i ja na te słodkości, fajnie tak zacząć rok od wygranego candy (przecież marzenia się spełniają):
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/11/candy-grudniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  33. ustawiam się w kolejce, piękne słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też chętnie szczęścia spróbuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie skromnie?? wspaniałe cukiereczki, wiec chętnie się przyłączam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe cukierki!! Oczywiście że daję szansę szczęściu i losowi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe słodkości chciało by się ich bardzo popróbować i wcale nie skromne, więc ustawiam sie w kolejce i czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne rzeczy tworzysz.
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałości i ja z chęcią się po nie zgłoszę!
    Pozdrawiam gorąco!

    http://selennea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ;) ja również ustawiam się w kolejce

    midomita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I mnie nie może zabraknąć:)
    http://kasmatka.blox.pl/2010/12/Slodkosci-na-blogach.html

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy nie mam szczęścia ale i tak się wpiszę po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Grzecznie ustawiam się w kolejce.... Pyszne te słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniałe niespodzianki. piszę się i ja olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie sie skusze na takie słodkosci - pozdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie może mnie tutaj zabraknąć - takie pyszności - mam nadzieję, że do mnie trafią

    OdpowiedzUsuń
  47. takie cuda. Super. Ustawiam się po nie
    http://wwwewkaka19.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. ależ cudaczne rzeczy rozdajesz! pozdrawiam serdecznie :)

    http://annikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne przydasie - ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  50. i jeszcze ja bardzo chętnie przygarnę takie cuda pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też bym chciała przygarnąć te słodkości. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczności rozdajesz:) To ja też cichutko licząc na szczęście ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak dla mnie prezenciki wspaniałe. Szczególnie te dziecięce stempelki by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam do kolejki po słodkie cukiereczki. mawa111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja również się wpisuję!Pozdrawiam serdecznie!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię słodycze więc też się ustawiam w kolejce po nie - może teraz będę miała więcej szczęścia - pozdrawiam:)
    Wiadomość na bocznym pasku umieszczona ...

    OdpowiedzUsuń
  58. No to i ja tak nie śmiało, pierwszy raz wychylam swoją czuprynkę z krzaczorów z nadzieją, że może (jak nigdy) uda mi się coś wylosować :)
    kiwyk@wp.pl
    P.S.
    Zglądam tu często i podziwiam... podziwiam... I zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się zatem w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  60. mmm, pyszności, ja też chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Czesto tu zagladam i podziwiam.
    Chetnie zapisze sie i ja. Moj adres: agaciorek01@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja zgłaszam się i staję w długiej już kolejce po piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja sie zapisuje .Sliczny masz blog:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ale wspaniałości! ramki są genialne, stempelki też słodziutkie, nie może mnie tu zabraknąć!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie, już dawno żadnego Candy nie wygrałam a te śliczności u ciebie pozowliłyby mi zacząć przygodę ze scrapami:)
    och, jakże ja chciałabym mieć szczęcie w tym losowaniu:):):)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale śniczności :)Na te ramki to aż się ślinię :) Ustawiam się więc w kolejce :)
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniałe Candy ustawiam się z wielką przyjemnością w kolejk po Takie słodkości :)
    http://ojcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękn rzeczy rozdajesz....sporo chętych...ale może i mi się poszczęści. Info u mnie w pasku bocznym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Same cuda,postoję,a może mi się uda.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Matko jedyna ale się ślinię!!!!!!! Jakież cudowności! Ktoś będzie niezłym szczęściarzem!!!!!!

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. mnie to szczęście raczej omija, ale chętnie bym miała coś twojego. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. jestem bardzo mocno chętna na to candy :)
    pozdrawiam

    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow! Co za słodkości... ktoś tu zaszalał... dla każdego coś miłego się znajdzie. Dla mnie również :) Niniejszym zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  74. Czy znajdą się osoby? Zapytałabym raczej - czy jest ktoś w stanie się oprzeć? Ja przynajmniej nie!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. może mi się wreszcie poszczęści :) w Nowym Roku :)
    pozdrawiam, Monika H.

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowne słodkości, nie mogę przepuścić takiej okazji! Bardzo chciałabym aby u mnie zagościły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja również ustawiam się w kolejeczce :)

    rzpchn@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczne rzeczy :)
    ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne cukierki, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  80. o jej... jaki długi ogonek...
    ustawię się tu cichutko, może będę miała szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Też ustawiam się grzecznie, może Nowy Rok będzie dla mnie szczęśliwszy:))

    OdpowiedzUsuń
  82. Cukiereczki śliczota,więc i ja się zapisuję w kolejce,będę cierpliwie czekać, a może...
    może mi się uda...:)
    Byłabym przeszczęśliwa:)
    Pozdrawiam http://www.eaweraart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo ładne prace a po słodkości stanę i ja:)

    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo piękne rzeczy rozdajesz. Ustawiam się w kolejce. Może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się i nie zgadzam się z tym, że to skromne candy ;o)))
    Dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  86. Rzadko sama uczestniczę w candy, bo nie mam za wele szczęścia, więc wolę sama rozdawać :)
    Ale tym razem spróbuję, bo cukierki fantastyczne, a ja bardzo uboga jeszcze w takie dodatki jestem :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  87. słodkie candy, może i mnie się coś wreszcie trafi? ;d

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja ustawiam się w kolejce, candy śliczne i inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Cieszę się, że nie prowadząc bloga też mogę wziąć udział w losowaniu :) A największą ochotę to mam na to "coś" od Ciebie :) Pozdrawiam!
    famatilde@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Żyrafka też w ogonku po słodkości się ustawia...:) a nuż szczęście żyrafie dopisze w losowaniu... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Złotowłosa też się ustawia w kolejce - choć kolejka długa...

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak zawsze masz dla nas same cudeńka :).

    Może tym razem dopisze mi szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  94. O matko, jaka kolejka :) A ja ją jeszcze powiększam ;)

    http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. O rany, już tylu chętnych, ale ja też się ustawię grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Najbardziej ciekawi mnie ten drobiazg od Ciebie, zrobiony Twoimi rękoma;-)Ekstra cukiereczki!Może będą moje?

    OdpowiedzUsuń
  97. To ja też się ustawię w kolejce. Piękne słodkości. Czy te ramki z masy sama robiłaś?
    Dorka
    kolorka12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Chętnie stanę w tej kolejce po takie pyszności . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. A co mi tam, spróbuję :)

    Pozdrawiam

    herbacianenonseny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. śliczności !!!! pałam chęcią ich posiadania hi hi

    OdpowiedzUsuń
  101. Takich słodkości to chyba sama sobie nigdy nie sprawę.Także będę szczęśliwa jeśli uda się je wygrać.
    Życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo przydałyby mi się ćwieki. Inne komponenty również. Zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  103. jakie cuda do zgarnięcia! Ja również się dopisuję, bo stempelków i przydasi nigdy za wiele!

    Pozdrawiam Anulka

    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Też bym chciała zacząć całą zabawę z scrabookingiem :) już mam zdjęcia gotowe i tylko czekają na wolny czas:) mój mail to: adunia4@op,pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Przydałoby się do mojego albumu który planuję zrobić:) mój mail: adunia4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Taki prezent w nowym roku to by było coś.

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja też się zapisuję. :) A nuż się uda. :)

    kalpana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. NA te rameczki choruję już od dawna.... Dlatego z ogromną nadzieją zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetne stemple! :) Marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Dopiero rozpoczynam moją scrapową przygodę - tak z tworzeniem, jak i z blogowaniem. Z pewnością przyda mi się trochę fajnych rzeczy do mojej skromnej kolekcji, więc z chęcią wezmę udział w losowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  111. Dopiero zaczynam i coś na początek mi się przyda ;)) sylka2@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  112. jeju!!! Zakochałam się w rameczkach! ;)
    Może szczęście mi dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. To ja również stanę w dłuuuugiej kolejce po cukieraski ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. WOW! Amazing candy! Thank you for the chance!

    OdpowiedzUsuń
  115. Z miła chęcią się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  116. No to i ja się zapisuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  117. i ja staje w kolejce liucząc na odrobinę szczęścia;-)

    OdpowiedzUsuń
  118. Też staję w kolejce, choć już dłuuga :) Pozdrawiam i linkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Jak dla mnie mega zestaw,na początek wszystko mile widziane "Sroki" uwielbiają takie świecidełka :) Tylko czekać aż wpadną w moje ręce hihi

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja też się zgłoszę.
    Pozdrawiam i najlepszego w Nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Wobec takich słodkości nie mogę przejść obojętnie;-)
    Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  122. Przecudne słodkości. Również ustawię się w kolejce po nie, może sie uda Pozdrawiam ciepło i życzę rodzinnych Świąt
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Wspaniałości. Zapisuję się i ja :)
    Przy okazji życzę udanych i bardzo rodzinnych Świąt, no i udanego pobytu w Londynie :*

    OdpowiedzUsuń
  124. Coś pięknego! Zapisuję się i ja :)
    arycabel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Po takie słodkości warto stanąć w tak długiej kolejce :)
    Info na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  126. Śliczności! chętnie ustawię się po nie w tej długiej kolejce :)
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. To będzie mój pierwszy raz :) Może dopisze mi szczęście :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę aaniis@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. ja też się chętnie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  129. ...chętni jak widać są... :)
    Ja także dopisuję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. i ja też się ustawię, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  131. jeszcze ja! jeszcze ja!
    ;-)

    Wspaniałych Świąt!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. może się uda?:)
    migotkaa@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. I ja się skuszę na te słodkości, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. I ja się zgłaszam!
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Ależ słodkości... I ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Z przyjemnością staję w kolejce :) Smakowitości!!!

    OdpowiedzUsuń
  138. Wow those are some stunning frames thanks for the chance
    hugs Nikki C

    OdpowiedzUsuń
  139. Really nice blog candy! Dodałem zdjęcie + link na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  140. Great blog candy!! Thanks for being so generous!! I linked u up on my sidebar..Come visit my blog too..Hugs

    OdpowiedzUsuń
  141. To i ja się piszę na to sylwestrowe candy :)))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku wszystkim życzę - i wielu wygranych słodkości oczywiście :)))
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Wonderful Blog Candy Rudlis. I've added a link to my sidebar and I am now your newest follower. Thank you so much for the chance. Hoping you have a very Merry Christmas
    Hugs, Rosalee

    OdpowiedzUsuń
  143. kolejka długaśna, a pewnie będzie jeszcze dłuższa... ale chciałabym spróbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Hello!! Very nice candy!!! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I am a follower. Thanks for the chance to win))
    Hugs. Larisa. xxx

    OdpowiedzUsuń
  145. Choć kolejka długaśna, nie tracę nadziei... :) Wesołych Świąt życzę i zapraszam przy okazji również na moje candy (książkowe) :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Piękności, więc się ustawiam w tej długgggggggiej kolejce:) Wesołych Świat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Woww....what an amazing candy.
    Thank you for the chance to win.

    OdpowiedzUsuń
  148. zapisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Chcę! Chcę! Chcę! No pewnie, że chcę wygrać to candy :D
    * Wesołych Świąt *

    OdpowiedzUsuń
  150. http://tigrenapolosataya.blogspot.com/
    prawym panelu

    OdpowiedzUsuń
  151. Dołączam i ja, z chęcią spróbuję szczęścia w losowaniu a tymczasem ślę najlepsze świąteczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  152. Smakowitości więc staje w ogonku ;)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  153. Ja również wierząc w anioły i mikołaje które w wigilijny wieczór spełniają życzenia ustawiam się w kolejce po marzenia. Niech ogłoszone candy przyniesie Wam uśmiech i zadowolenie. Pozdrawiam wszystkich.Podaje adres poczty do kontaktu fart0@buziaczek.pl
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  154. Aaa urocze są te ramki!!;)i w ogóle wszystko!
    Z wielką chęcią ustawiam się w kolejkę, licząc na szczęście, bo dopiero się rozkręcam w tej branży:)
    agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. Na takie słodkie cukierasy, nie sposób się nie zapisać. Ramki urzekły mnie totalnie. Pozdrawiam cieplutko i Radosnych świąt życzę :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Yummy candy! Thanks for the English part, so I can also enter :) I've put a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from a white Belgium, Annelies

    OdpowiedzUsuń
  157. Oh! so nice candy!!!
    http://olgabest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. jak zwykle rozdajesz piekne rzeczy :)podpisuje sie pod nimi :)
    pozdrawiam i zycze rodzinnych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Same wspaniałości :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Zgłaszam się i ja!

    Radosnych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  161. Skromne Candy?
    Jejku, to są przepiękne rzeczy, byłabym bardzo szczęśliwa gdybym to ja stała się ich posiadaczką, szczególnie w Nowym Roku. Jeśli jednak mi się nie uda, to już teraz gratuluję przyszłej zwyciężczyni, bo rzeczy są przepiękne! Mówi się, że drobiazg cieszy, a tu aż tyle tych przecudnych drobiazgów :)

    Pozdrawiam,
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  162. Piękne candy!
    Wydłużę tę dłuuuugą kolejkę jeszcze o jeden wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  163. Thanks for the chance to win this lovely candy!
    fingers super crossed (: I already posted on my blog, so as to spread the world.
    Thanks!
    Agus

    OdpowiedzUsuń
  164. nie wiem jakim cudem przeoczyłam takie słodkości. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Awesome candy!!!!
    Thanks for the chance to win this beauty! Linked it on my blog and I'm your follower :)
    Thanks!
    Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  166. Ale dłuuuga kolejka... Mimo wszystko dołączę się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  167. Długa kolejka, ale warto :)
    Może los się uśmiechnie, kto wie...
    coolista@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. I ja chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  169. Lista chętnych niczego sobie ;)
    To i ja stanę w kolejce po te "skromne" słodkości :)

    Pozdrawiam,Klaudia
    klaudzik1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. this is the first time i've ever seen these little embossed clipboards -- they look like so much fun! i've added ur candy to my blog sidebar. :)
    i've also become a follower of my blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  171. O piękności! :) Ja także się dopisuję i pozdrawiam ciepło! :))

    OdpowiedzUsuń
  172. To i chętnie się ustawię w długim ogonku

    OdpowiedzUsuń
  173. Dopiero chwilę bloguję,często tu podczytuję,jeszcze nie scrapuję ale po Nowym Roku planuję więc na candy się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  174. Ja równierz spróbuję :)
    m.kuszak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Wielu chętnych ale spróbuję bo kąski smakowite:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  176. chętnych dużo, ale również zgłaszam chęć udziału w słodkościach :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Też dopisuje się do trego wspaniałego candy może kiedyś uda mi sie je zdobyć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  178. Ależ kolejka.....ustawiam się grzecznie w ogonku w myśl powiedzenia "ostatni będą ...." :)))) Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)Ania M

    OdpowiedzUsuń
  179. Znajdzie się i miejsce dla mnie?

    Z okazji Nowego Roku wielu twórczych pomysłów i inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  180. Ja też się z chęcią zapisuję,
    chociaż gdzieś na końcu kolejki uplasuję... :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  181. Wpisuję się na listę koniecznie! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  182. Thank you for a chance! My link is on a left sidebar http://belyona.blogspot.com/

    Welcome to my blog.
    Natasha

    OdpowiedzUsuń
  183. smakowite cukierasy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Ja też się chętnie dopiszę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  185. Witam i dziękuję serdecznie za zorganizowaie kolejnego CANDY
    - kto wie? może nawet MI się poszczęści?

    Wszystkiego NAJlepszego w Nowym Roku!

    http://wikkori.blogspot.com/2010/12/powiao-sodkosciami.html

    OdpowiedzUsuń
  186. O jaaaaa ale cuda...... a te stempelki dziecięce to w sam raz dla mojego brzuszkowego lokatora by były......

    zapisuje sie a info ze zdjęciem do paseczka bocznego wędruje :

    http://pestki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  187. Witam serdecznie :)to moje pierwsze w życiu candy! śliczne te cudeńka, nie ukrywam, że marzy mi się powitać z nimi Nowy Rok ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  188. z przyjemnością prawie na samym końcu się zapisuję :))) rąbek nadziei jest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. ale kolejka! ustawię się, moż ostatni będą pierwszymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  190. lepiej późno niż wcale! jak to się stało, że przegapiłam taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  191. Zabezpieczam tyły ? ale może akurat sie uda :) Wizyty w craft raju zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  192. Uwielbiam Twoje prace, przeglądam juz od kilku miesięcy. I szukam inspiracji.

    pozdrawiam
    Kasia

    tabaluga0@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  193. Długa ta kolejka ale wcale sie nie dziwię skoro takie słodkości tutaj sa;)Ustawiam się grzecznie w kolejce a wiadomość o CANDY jest u mnie na blogu w pasku bocznym:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!