niedziela, 14 listopada 2010

Nie mój kolor na wyzwania GS#64 i TSTR#35

Kolorystyka fioletów, wrzosów, lawendy nigdy nie były moją ulubioną kolorystyką.
Jakoś zawsze wybierałam zielenie, brązy czy błękity. Ale od roku w mojej garderobie pojawiły się pojedyncze egzemplarze w odcieniach fioletów.
A dzisiaj udało mi się nawet zrobić kartkę na wyzwanie kolorystyczne.




Mapka pochodzi ze strony Get Sketchy Card Challenges






W drugim wyzwaniu ze strony The Shabby Tea Room podstawą jest kolor lawendy oraz koronka. Myślę, że zadanie zrealizowane ;)




Użyte materiały:
Papier ze sklepu I Lowe Scrap,
pieczątka Celebrate - kupiona kiedyś na forum scrappassion
kwiat z materiału pochodzi z Scrapgalerii,
koronka, perełki, sznurek z pasmanterii,
wykrojnik z ebayu.

Dziękuje za miłe słowa i za to , że mnie odwiedzacie :*
I zapraszam w tym tygodniu - będzie ostatnie, czwarte moje Candy w tym roku.

10 komentarzy:

  1. swietna kartka! a kolorki- piekne..

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka sliczna, ja te kolorki bardzo lubie, moze i ty sie do nich przekonasz ;) teraz fiolety w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem :).
    Kartka - superowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. A beautiful and shabby lavender and lace creation! Thanks for joining us in the Tea Room this week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny fiolet nie jest brzydki ;) A poważnie - bardzo fajna karteczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!