niedziela, 28 listopada 2010

I nie świątecznie - WMSC#25

Tym razem bez motywów świątecznych zrobiłam kartkę na wyzwanie Waltzingmouse Sketch Challenge:


Mapka według której zrobiłam kartkę:

Ramka została delikatnie wytuszowana distressem, aby nie była surowo biała.
Stempelek ptaka odbiłam dwukrotnie raz na folii, drugi raz na białym kartoniku, potem tylko wycięłam i połączyłam w dwóch miejscach klejem w taśmie kupionym u Endiego w sklepie.scrap.com.pl
Spostrzegawcze osoby z pewnością zauważą, że ptak ma coś wspólnego z motylem, dlatego będzie chyba moim ulubionym stempelkiem ptasim ;)



I po raz pierwszy wykorzystałam na kartce ozdobny ścieg:


Dziękuje za odwiedziny, za to, że zostawiacie miłe słowa:***
Pozdrawiam serdecznie :)

22 komentarze:

  1. przepiękna ta kartka.Irenko a co to za ramka jest??

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatna,ptasze mnie urzekł dzięki podwójnej warstwie wydaje się taki trójwymiarowy

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie! koliberek wyszedł fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. asica.p to jest Pink Paislee.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna kartka!
    Delikatna i przywołująca na myśl wiosnę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a beautifully designed card! I love that bird and the pretty framing! Thanks for playing with the Waltzingmouse Sketch this week!

    OdpowiedzUsuń
  7. STUNNING card! Love the color combo and all the gorgeous detail! Great take on this week's sketch! Thanks so much for playing along with the WMSC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna! ptaszek to mi wyglada na koliberka, ma nieodparty urok :) cudowny stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptak jest piękny! Cała karteczka jest bajecznie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Love this to pieces! :) Thanks so much for joining us for the Waltzingmouse Sketch Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka ! Ten stempelek jest niesamowity,gdyby odbić samego motyla też wyglądałby pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że ranki poszły w ruch ))))

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful! love the soft touch. tahnk you for joining us at WMSC

    OdpowiedzUsuń
  14. such an elegant and beautiful card! thanks for joining us this week at the WMSC!! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. So so pretty!! Great card and adore the frame you used!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a beautiful card, very vintage. The bird and frame are gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!