czwartek, 25 listopada 2010

Czas...

Niestety kolejne kilka dni mam "wycięte" z życiorysu, powoli wygrzebuję się z zaległości, mam nadzieję, że były to ostatnie w tym roku niespodziewane problemy...

Dziękuje że czasami tu wpadałyście, gdy mnie nie było :*

Ale były chwile, gdy mogłam coś podłubać.
Udało mi się w końcu zrobić mój pierwszy komplet: notes i magnes na lodówkę.
Kolorystyka bardzo delikatna, z minimalną ilością ozdób.


Ten komplet posłuży jako wzór podczas sobotniego maratonu scrapowego w Koralium.
Będą też oczywiście kartki świąteczne i zawieszki.
Mam nadzieję, że uczestniczki stworzą o wiele piękniejsze prace od tej przykładowej :)

Pozdrawiam Was ciepło. Dobranoc.

20 komentarzy:

  1. no to widze ze wpadłyśmy na ten sam pomysł...śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieasamowicie piękny zestaw, taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik przeuroczy, nie trzeba mu więcej ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny zestaw! delikatny, prosty w formie a przez to elegancki i w ogóle w takiej ciepłej tonacji. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ustawiłaś nam poprzeczkę ;))
    może uda się zrobić choć nieco podobny to będę zadowolona! do jutra!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię prace, w których nie ma wielu dodatków ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękności, aż mi żal, że ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Minimalizma ma sój styl... piękny komplecik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudeńka i ta kolorystyka super

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się taka bardziej powściągliwa wersja przepisników, zwłaszcza dzięki delikatnym kolorom. Bardzo przyjemny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy komplet :)
    Gdzie można kupić taki fajny guzik ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!