wtorek, 26 października 2010

Tak mi się zrobiło

kilka notesów. W wolnej chwili zamiast kartek świątecznych zrobiłam te pięć notesów.
Każdy w innej kolorystyce jedynie co mają wspólne to element dekoracyjny w postaci kwiatka z organzy, szyfonu. Zresztą wszystkim znany kwiat. Są to pozostałości po pracach moich uczniów na Dzień Edukacji Narodowej, dodałam tylko piękne ćwieki ze sklepu scrap com pl.



Mam nadzieję, że te kolory podziałają na Was energetycznie i ciepło :)
Pozdrawiam serdecznie i ślicznie dziękuje, że tu zaglądacie i czasami pozostawiacie ślad:*

8 komentarzy:

  1. śliczniutkie... a ja chciałam kartki z tymi kwiatami zrobić... takie pierwsze :)
    tym bardziej spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne:)tak się zrobiły a mają w sobie to coś:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze, delikatne, subtelne, po prostu z duszą, podobają mi się bardzo. POZDRAWIAM i jak zwykle zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne notesiki. szczególnie ten zielony i fioletowy na mnie działa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!