czwartek, 14 października 2010

Radosnych i wesołych tradycyjnie

Powoli zaczynam tworzyć pierwsze kartki świąteczne, na blogach dziewczyn już święta w pełni, mam na myśli produkcję kartek bożonarodzeniowych.
Najpierw powstały napisy.


Potem kilka kartek w tradycyjnych kolorach: zielono-czerwono (bordowo)-ecru z niewielką ilością złotego.
Na zdjęciu jakoś mało widoczne kolory, ale to z powodu późnej pory na robienie zdjęć.




Jutro wstawię więcej zdjęć bo produkcja tradycyjna składa się aż z ośmiu kartek.
No i odebrałam w końcu maszynę z naprawy co oczywiście widać na kartkach - musiałam się wyżyć ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam buziaki dla tych pozostawiających ślad po sobie:*

13 komentarzy:

  1. Wyszły fajnie. Wcale się nie dziwię, że te stemple Cię zauroczyły. Całość idealna

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są;) bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarujesz prostotą i elegancją! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne karteczki, proste, eleganckie... Też pomału muszę zacząć kleić świąteczne kartki, ozdoby... Zaczęły się przymrozki, szron na gałęziach, a ja już czuje przedświąteczną atmosferę;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Un trabajo estupendo!!! Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jakie urocze, i masz już te stemple, ale jesteś szybka.:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, kartki są fanastyczne!!!,
    co to za stemple, o których piszecie???
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. spokojnie, widać widać że maszyna poszła w ruch :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!