piątek, 15 października 2010

Pierwsza seria tradycyjna

Zgodnie z tym co wczoraj napisałam wstawiam porządne fotki kartek świątecznych w tradycyjnych kolorach.
Papier pochodzi z tego sklepu, okrągłe świąteczne ćwieki kupione w tym sklepie, a duże szklane pochodzą ze sklepu.scrap.com.pl.
A ponieważ niedawno otrzymałam piękne stemple pasujące do wykrojników oczywiście musiałam je wypróbować. Efekt moich prac jest na zdjęciach.




No i zapomniałam dodać, że bombki pochodzą oczywiście od Gizmo:*
Zostały mi jeszcze z tamtego roku, potuszowałam distressami i dodałam złoty embossing.

Na koniec tylko kilka fotek, aby zbytnio nie obciążać i zaśmiecać netu ;)

Ciepłego, słonecznego weekendu życzę :*

18 komentarzy:

  1. piękne i eleganckie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kartki i widzę moje wymarzone pieczątki z Waltzing mouse stamps

    OdpowiedzUsuń
  3. JUż pisałam, że piękne, i jeszcze raz napiszę , ale chciałam też podziękowac ,ze mi tak kibicujesz wiernie na wizardowej stronie. :))))))))))) Uściski , Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są! :)
    a do czego służą te wykrojniki? jak się ich używa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kartki! Lubię tradycyjne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki.Podoba mi się pomysł na bombki :)
    Te pieczątki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są! tradycyjne i eleganckie - bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za miłe słowa:***

    Aśko - wszystko o wykrojnikach jest tutaj (w. j.angielskim) http://www.spellbinderspaperarts.com/

    lub na forum http://scrappassion.mojeforum.net/

    OdpowiedzUsuń
  9. :) ślicznie Ci wyszły te karteluszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, święta mi się marzą;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Są prześliczne! I w moich ulubionych kolorach świątecznych:) Bombki wyszły Ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kartki :)
    Eleganckie, subtelne i świąteczne :)
    Super!

    Zapraszam czasami do mnie

    Finn

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje karteczki tez będą z bombkami i... z dzwoneczkami ;o)))
    Twoje - piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo eleganckie w swej prostocie i szykowne kartki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!