piątek, 1 października 2010

Nietypowy album ślubny

Otrzymałam zadanie wykonania okładek na album ślubny. Dla mnie to nie problem, lubię robić albumy z nutką romantyzmu, ale ten miał być inny. Jest prezentem ślubnym dla pary, która uwielbia wspólne podróże. Kolorystyka pomarańczowo-zielona z brązami, beżami i piaskiem. A ponieważ zamawiającej osobie spodobał się album z żaglówkami w takim stylu zrobiłam również ten.








Pomysły na okładki zaczerpnęłam z tych dawnych moich prac:







Dziękuje za wszystkie komentarze, pozdrawiam serdecznie:*

18 komentarzy:

  1. Przepiękne. Fajny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! i wielce oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietypowy albumik jak na ślub, ale wyszedł Ci rewelacyjnie. Świetny jest! Młodym powinien się spodobać taki podróżny album :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł!!! bardzo mi się podoba, szczególnie guziki w balonach... ech wakacji już mi się chce znów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie nietypowa okładka, ale wyszła Ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna okładka!!! w sam raz na wspólną podróż zwaną życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te Twoje łódeczki-stateczki-baloniki...są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudlis, przepiękne! Lubię taki rodzaj scrapów, a Ty jesteś w tym genialna. Te balony... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bęc! Padłam z zachwytu po prostu :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna okładeczki;)
    Małżeństwo to w końcu taka
    "podróż w nieznane";)

    OdpowiedzUsuń
  11. album fantastyczny!!!!
    karteczkami z łódkami jestem nadal zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!