niedziela, 17 października 2010

Na dwa - WMSC19/PDCC51



wyzwania przygotowałam jedną kartkę. Jak widać tematyka nie świąteczna.
Stempelek pod ptaszkiem to jeden z kolekcji Waltzingmouse Stamps


Kartka zrobiona według mapki z WMSC#19


A kolory starałam się dobrać według wyzwania na The Play Date Cafe - niestety pogodę mamy taką za oknem, że zdjęcia nie obrazują dokładnie barw.
Wyciągnęłam moje ulubione papiery K & Company, dodałam embossingowanego ptaszka, trochę drobnych kwiatów, sznurek, perełki, guzik ze sklepu Craftmania.







Przy okazji gdy jestem w tematyce sklepu Craftmania to chciałam zaprosić na pierwsze Candy, dziewczyny przygotowały smakowite rożki dla chętnych:


I jeszcze jesienne wietrzenie na Strychu ;)



Dziękuje za odwiedziny i życzę by ptaszek z kartki spełniał Wasze marzenia :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, kolorystyka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka,a ptaszka uwielbiam i mam słabość do niego we wszystkich pracach:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning card! Love all the wonderful embellishments & that WM stamped label! Thanks for joining along with the WMSC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, Rudlisko, jak ten kolor wygląda w innym świetle ale w tym prezentuje się pięknie, jest taki szlachetny :) I ptaszorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful card! I love the way you've done the bird as a layer over the label, and the flower/ribbon detail, it's so pretty. Thanks for playing along with us this week at the PDCC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous! Love the soft feel of the card and the lovely details with the bird and label and flowers. Glad you joined us at the PDCC this week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very pretty! Beautiful papers, and combination of images and embellishments. Thanks for playing at the PDCC.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pretty! Love that focal piece with the dove and the glorious flowers...well done! Thanks for playing along with us at the Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful!! love your centerpiece Thanks for joining us at WMSC

    OdpowiedzUsuń
  10. What a truly beautiful card :) I love how you've layered all the elements for the centrepiece. Thanks so much for playing at the play date cafe with us :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OHHHHH! Just beautiful! I love that layering and that ribbon and flower embellie!! LOVE IT! Thanks so much for joining in the fun and playing along with the PDCC!!

    OdpowiedzUsuń
  12. WOw, this is just so so striking!! Gorgeous layers and the bird is just perfect!! Thanks for playing with the Mischief Makers!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!