środa, 6 października 2010

Mojo Monday/ kolejny motyl

Z pewnością zauważyłyście, że ostatnio dużo u mnie prac zrobionych na różne wyzwania, lubię czasami poszukać inspiracji korzystając z mapek, pomysłów czy tematów przewodnich takich zabaw.

Dzisiaj moja interpretacja mapki Mojo Monday 159 z motylem w roli głównej. Póki za oknem nie leży śnieg u mnie na kartkach królują motyle ;)








I mapka ze strony Mojo Monday 159




Dziękuje za odwiedziny, pozostawiony ślad i życzę słonecznego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, niebanalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustowny ten motyl :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest, ale ten motyl zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartelucha świetna na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita w tych wyzwaniach.
    Podziwiam, to że potrafisz pracować z mapkami i takie piękne efekty osiągąć przy ich pomocy.
    Brawo!!!!!! Usciski, Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!