sobota, 9 października 2010

Moje propozycje dla Scrapgalerii

Gdy otrzymałam przesyłkę ze sklepu Scrapgaleria z tymi papierami i kwiatami od razu zabrałam się za zrobienie dwóch kartek. Prawie identyczne, wykorzystałam te same papiery, dodatki. Jedynie układ trochę inny.






Oto druga:






Po jakimś czasie udało mi się zrobić kolejną kartkę, którą już wcześniej pokazywałam.
Tak prezentują się trzy moje propozycje na ważną uroczystość, urodziny, imieniny.



Można zmienić napis i dodać słowo "Dziękuje" lub "Podziękowanie" i kartka dla ulubionego nauczyciela gotowa ...

Wykorzystane materiału do kartek:

Papier ozdobny Lost & Found Happy Birthday Tapestry Paper

Papier ozdobny Annalee Cardstock Poetry

Kwiatki Primy Tea Roses Latte

Wstążka satynowa

Dziurkacz ozdobny Martha Stewart Half Daisy - Edger

Pearl Crystal

Wiem, że będą kolejne prace bo papiery są rewelacyjne, same "wchodzą" pod ręce ;)
Dziękuje za odwiedziny i pozostawiane ślady - jesteście WIELKIE:***

19 komentarzy:

  1. Karteczki są prześliczne, wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie 3 śliczne:)
    faktycznie papierki super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eleganckie i delikatne, śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie śliczne i eleganckie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo, bardzo eleganckie. :) A czemu ja ich nie macałam????

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kartki . Kwiatki Primy wyglądają ślicznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponowane kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyszły z pod Twoich rączek! A papiery rewelacyjne! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne są! niby podobne ,a jednak inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudniaste katreczki wychodzą spod Twoich rąk! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne no i te kwiatki - super

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, ale mój wzrok przykuła druga kartka, ma w sobie to coś, delikatna, lekko jesienna, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne a najbardziej podoba mi się pierwsza wersja, gdzie wszystko jest w wyblakłych kolorach, które ostatnio bardzo lubię :)
    No i te kwiatki są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!