wtorek, 19 października 2010

Kartka w pastelach

Ostatnio mało czasu mam na tzw. działalność scrapową, obowiązki na pierwszym miejscu.
No i w temacie świątecznym też jestem z tyłu.
TOTALNY BRAK CZASU!
Gdyby doba miała 48 godzin albo i więcej ;)

To co dzisiaj pokazuję zrobiłam już jakiś czas temu. Nie mogę czasami powstrzymać się od pewnego papieru, dlatego kolejna kartka ozdobiona właśnie nim.






Dorobiłam tylko pudełko i komplet gotowy.


Dziękuje, że do mnie zaglądacie i czasami pozostawiacie ślad :)))

14 komentarzy:

  1. Rudlisko, od takiego papieru to się nawet nie powstrzymuj! Jest piękny! I kartka jest piękna, zwłaszcza że opudełeczkowana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna i bardzo elegancka, doskonale wykonana praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały i delikatny komplet .Kartka Piekna -ale pudełeczko świetnie zrobione ten wzorek łał ...super

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, a dopasowanie dziurkacza do wzoru na jasnym papierze mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no

    p.s. dlaczego ten czas tak goni, ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bardzo delikatna . podziwiam robotę :) pudełeczko dodało elegancji kompletowi

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu szyk i klasa w jednym - dokładnie tak jak mi się podoba. super :) muszę w końcu się za siebie wziąć i zrobić kiedyś takie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna kartka i pudelko rowniez boskie. Bardzo lubie taka kolorystyke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kartki w pudelkach, brawo, kocham te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!