poniedziałek, 11 października 2010

Grecka przygoda - zajawka

Grecka przygoda 1C - taki tytuł ma album, który dzisiaj skończyłam.
Praca nad nim trwała praktycznie całą niedzielę, dzisiaj tylko zostało mi opisanie stron, połączenie. Tematem albumu jest dwutygodniowy wyjazd licealnej klasy córki do Grecji.
Nie ma w nich zdjęć zabytków, ciekawych miejsc, ale fotki samych uczestników w różnych sytuacjach :) Będzie prezentem od uczniów dla wychowawcy z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Chciałam się pochwalić, że klasa córki jest zgraną i pomysłową grupą.

W ubiegłym roku dla swojej Pani nagrali własną płytę z różnymi popularnymi piosenkami - miałam okazję jej posłuchać. Interpretacja niektórych piosenek może spowodować ból brzucha ...ze śmiechu :)




Dzisiaj tylko zdjęcia okładki, całość pokażę jutro. Miałam problem z połączeniem kart - wyszedł mi grubasek na 6 cm a ponieważ nie dysponuję kółkami większymi niż 5 cm, więc związałam go bawełnianym sznurkiem.

Na dzisiaj to tyle - pozdrawiam serdecznie i zapraszam jutro.



7 komentarzy:

  1. chętnie wpadnę jutro i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam niecierpliwie na wnętrze :) Okładka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie Autorkę przepięknych scrapów :) Niezmiennie podziwiam wszystkie prace, które pojawiają się na tym blogu, dlatego też postanowiłam przyznać mu wyróżnienie :) Po odbiór zapraszam do siebie:
    http://olga-handmade.blogspot.com/2010/10/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko... początek intrygujący i pokazuj szybko środek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem wnętrza. Ja tez teraz nad albumem pracuję ;o)
    A są w ogóle większe kółka? Bo ja też mam tylko takie na 5 cm......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!