wtorek, 12 października 2010

Grecka przygoda IC

Album gotowy, a więc:
wymiar 20x20 cm, posiada 11 kartek, związałam go w końcu bawełnianym sznurkiem innej opcji nie było.

Do wykonania użyłam papierów z dwóch kolekcji I lowe SCRAP Creamy Morning oraz Full of Colors oraz dawno zapomniany zestaw stempli Fancy Fresh Mod.
Nie użyłam ani jednego kwiatka (co dla mnie było wyjątkowym wyzwaniem), ćwieka, ani centymetra pasmanterii (za wyjątkiem wiązania).

Nie ma szarpanych i tuszowanych brzegów, jest w pewnym stopniu simple and clean.
Starałam się by album był formą opowiadania o przeżyciach młodzieży podczas pobytu w Grecji.
Zapraszam do oglądania, nie zamieściłam wszystkich stron,
aby nie przynudzać :)




Napis grecka pomalowany białą akrylówką i pociągnięty Accents Crackle.





Idealnie wpasowało mi się kilka słówek z zestawu " Wakacje " od Gizmo:*
Jak widać część uczniów dzisiaj zdążyło się podpisać, reszta zrobi to jutro.
Mam nadzieję, że album - prezent będzie miłą pamiątką dla wychowawczyni.

Ogromne buziaki dla tych co wytrwali do końca:***
Spokojnej nocy życzę :)

11 komentarzy:

  1. wychowawczyni powinna być zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Album prezentuje się rewelacyjnie, nie ma przeładowania, a zdjęcia są świetnie widoczne! Prezent do pozazdroszczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszedł! I wcale nie brakuje mi kwiatka ani pasmanterii:) Stemple w zupełności wystarczają. Kawał dobrej roboty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wspaniała pamiątka dla nauczycielki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna,że wychowawczyni będzie zachwycona i wzruszona :)
    Piękny album i piękna pamiątka !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dynamiczna kompozycja, radosne zdjęcia, prezent rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowita i niepowtarzalna pamiątka dla wychowawczyni :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i piękne Irenko Twoje wykonanie, podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!