niedziela, 24 października 2010

Dla kogo szczęśliwa 13 ?

No i wszystko wiadomo, maszyna losująca w postaci Random.org wylosowała szczęśliwy numerek.
Wszystkim komentarzy pod postem było 25, odliczyłam dwa (jeden podwójny od Glinki 121) oraz jeden od anonimowej osoby (wystarczyło tylko wpisać imię i adres emailowy i komentarz byłby zaliczony). Tak więc pod uwagę wzięłam 23 komentarze:


Tym sposobem nową właścicielką karteczki jest:
.
.
.
.
.
.

Monia :)

Proszę o adres i ta karteczka leci do Ciebie:


Pozdrawiam Was serdecznie. Życzę miłego i kreatywnego tygodnia :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Ale to niesprawiedliwe - można było jeden zaliczyć - no cóż - na nic zdały się gratulacje ......

    OdpowiedzUsuń
  2. Glinko 121 wpisałaś dwa komentarze, jeden oczywiście zaliczyłam do losowania:)
    Byłoby to niesprawiedliwe w stosunku do pozostałych dziewczyn gdybym zaliczyła Tobie dwa komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeku!
    Nie mogę uwierzyć w swoje szczęście! Po raz pierwszy coś wygrałam :)))
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, po cichutku liczyłam, że mi się uda, ale Monia to szczęściara:) Gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!