sobota, 2 października 2010

Cukierkowo-landrynkowo/Pearls and Pastels

W kolorach cukierkowych wykonana kartka na wyzwanie The Shabby Tea Room kolory zainspirowane tą bransoletką:



Są drobne perełki, kropelki, trochę brokatu oraz kolory bardzo pastelowe.







Kartka jest dodatkiem do znanego już albumu:





Razem tworzą taki komplet:



Mamy dzisiaj święto, więc kartkę zgłosiłam na WCMD



Mam nadzieję, że Wy również zmajstrowałyście chociaż jedną karteluchę :)))
Przesyłam buziaki i życzę miłego wieczoru.

20 komentarzy:

  1. super! kocham pastelowe kolorki! a w Twoim wykonaniu to już w ogóle słów brakuje! :) Mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy (może kiedyś naspotkanie do Katowic zawitam ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Such beautiful creations!! I love the sparkle!! TFS and happy WCMD!!

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatnie i pięknie!
    oj, kartki jednak dziś mimo szczerych chęci nie zmajstruję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczniutka kartelunia! a album przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka i albumik też. Te kolorki pastelowe są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczne kolorki , bardzo udana karteczka i albumik, strasznie spodobala mi sie sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieeee, to po prostu niemożliwe, żeby robić tak piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki bardzo dziecięce. Takie właśnie winny być. Radosne, cukierkowe. Irenko .. dobrze uczciłaś dzisiejszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Two simply lovely cards!! So soft and pretty ... thanks for sharing with us in the Tea Room :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny komplecik .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka śliczna ale branzoletka zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Your work is beautiful, it leaves me speachless, fantastic x

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful creations! Love the flowers and the colors! Thanks for playing along with us at TSTR! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna pastelowa kartka z rozwnie pieknym albumem!! to zupelnie nie moje kolory ale jest pieknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. STUNNING creations! beautiful! thanks for joining us at The Shabby Tea Room this week! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te sukieneczki ! A ja się dziwiłam, dlaczego aż 10 kartek mi się przez cały dzień machnęło - a to ten Dzień Światowy był - no to teraz rozumiem :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!