czwartek, 21 października 2010

'Cream in Our Coffee' -małe wyróżnienia

Kartkę zrobiłam pod wpływem chwili, zainspirowała mnie wtedy mapka i kolory.
Udało mi się to zgrać i wystawić na dwa wyzwania
i w obu została wyróżniona :)




Na blogu The Play Date Cafe Challenge PDCC 51 uzyskała takie skromne wyróżnienie

Również na stronie WMSC została wyróżniona - miło mi, że moja mała twórczość podoba się innym :)



Kartka nie ma jeszcze właściciela - jeśli ktoś jest chętny to proszę się wpisać pod tym postem czekam do niedzieli 24.10 do godz.21.00 - losowanie w niedzielę - 21.30


Dziewczyny na koniec chciałam serdecznie podziękować
za pozostawione bardzo miłe komentarze pod wczorajszym postem :***


26 komentarzy:

  1. tak lekką ręką rozdajesz taką karteluche
    nieźle

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, jest szansa posiadać taką kartkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje się z radością .Posiadać Twoją prace to zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest :)
    Gratuluję wyróżnienia - zasługuje na to :)
    A po karteczkę zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor genialny, ogólnie niesamowita kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna, uwielbiam te papiery

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zapisuje się. Kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna kartka - tak nawiasem - jestem fanką Twoich prac - może mi się poszczęści - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och ale zakręcona jestem - gratuluję wyróżnienia - jak również pięknych podziękowań burmistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry tydzień, zagraj w sobotę w totka :))) Uściski i gratulacje !!!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejki! ja nie mam jeszcze takiej prawdziwej scrapowej karteczki...a chciałabym kiedyś nawet coś zrobić...takiego prawdziwego :) przydałby się wzór :)
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko gratulacje, a karteczka cudo, ptaszek na gniazdku i kapitalne kolorki:)))Pozdrawiam ciepło i liczę na szczęście w losowaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka przeurocza, więc wyróżnienie zasłużone :)
    Z przyjemnością pomacałabym ją na żywo, ale nigdy nic nie wygrywam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętenie przygarnę takie cudo :) Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna kartka. Gratuluję wyróżnienia- w pełni zasłużone.

    A skoro taka kartelucha może no nas polecieć to próbuję i się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kartka coś pięknego - może mi się poszczęści :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna! gratuluję, w pełni zasłużonego wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczna karteczka!! gratulacje wyroznienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna kartka :)) może przywędruje do mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna i jaka utytułowana!!! Chętnie ją przygarnę;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka jest przecudna i ustawię się po nią w kolejce :)

    Gratuluje wyróżnień, bo w pełni są zasłużone :)
    No i nagrody od Prezydenta :) Cudownie, że doceniono Twoją pracę! :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałabym nic przeciwko, żeby zostać właścicielką tej cudnej karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj cudna karteczka, a i kolejka spora się do niej ustawiła, a ja też bym chciała takie śliczności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!