niedziela, 12 września 2010

Zakładkowo

Było wczoraj na kolejnym spotkaniu.
Przygotowałam dla dziewczyn po dwie zakładki w kształcie prostokąta i koła.
Zadaniem każdej było oscrapować w dowolny sposób, ale jedna z nich musiała być w kolorach: fioletowo-wrzosowo-różowym z dodatkiem zieleni (dwa kolory do wyboru).
Prace wyszły świetne, same oceńcie...tylko proszę wybaczyć mi jakość zdjęć - "uczę się". Lepsze zdjęcia można oglądać u Carry:





gotowe prace:




a to zdjęcie "pożyczone" ze strony Carry :* widać na nim zakładki dziewczyn, które wcześniej wyszły, a ja nie zdążyłam obfocić ich prac:




Życzę pogodnej, rodzinnej niedzieli :)
Dziękuje za odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. ulalla :) Widzę, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdraszczam spotkania , piekne prace.Te z różami na pewno Batikowe hi hi ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakładki :)
    Ta z jabłuszkami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się łezka w oku kręci..ze mnie tam nie było..pozdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno było fajnie. Może następnym razem dotrę, a tak niewiele brakowało, żeby tym razem wyszło.
    Zakładki bardzo ładne, każda inna, nietuzinkowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że w pażdzierniku dotrę na spotkanie, bo też lubię wspólne scrapowanie!
    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodkanie owocne ..zakładki są super .dziekuję za wspaniałą paczke.Kartka i dodaki urocze.SERDECZNE DZIĘKI...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!