niedziela, 19 września 2010

Wyzwaniowa i moja pierwsza

kartka świąteczna w tym roku.
Mapkę, a właściwie kartkę według, której miałyśmy z Halinką, Emką zrobić własną interpretację można zobaczyć tu.
Na ostatnim spotkaniu scrapowym w Heliosie kupiłam pieczątkę świąteczną z napisem od Emki (stempelek jest jej autorstwa) postanowiłam wykorzystać. Papiery są ze sklepu Crafstore, a ćwiek od Endiego.






Zobaczcie jeszcze jakie piękne kartki zrobiły dziewczyny: Halinka i Emka.

Dziękuje za odwiedziny, życzę Wam i sobie jeszcze dużo ciepłych, słonecznych dni...wcale do zimy mi się nie spieszy ;)

11 komentarzy:

  1. już mi zachciało się śniegu i ciepłej herbaty smakowej;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i prosta w formie karteczka bardzo mi się podoba .....

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie cudowna ! Bardzo elegancka :) A dziewczyny też zrobiły super prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba karteczka, a stempelek dodaje jej uroku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka:) Poprzednie prace także fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, wypadałoby się już zaopatrzyć w papierki świąteczne ;)
    Śliczna kartka ze ślicznym stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. yay, już pachnie świętami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorki świąteczne, aż się zachciało już mi coś na święta sklecić:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się kartka Twoja podoba. Jest taka wyważona, spokojna i lekka. Lubię zimę, ale jeszcze nie teraz, niech poczeka trochę na swój czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!