poniedziałek, 20 września 2010

Stylowo w damskim wydaniu

Pewnie pamiętacie stylowy notes dla mężczyzny - jest tutaj.
Niedawno otrzymałam zlecenie na wykonanie podobnego, ale z nutką kobiecości nie mogło więc zabraknąć papierów w kwiaty.
Zapinany na guzik, z piękną ramką.
Zawiera ponad 150 kartek w kolorze ecru, wszystkie delikatnie postarzone.
Mam nadzieję, że spodoba się obdarowanej osobie.




Metalowa ramka kupiona u Endiego, guzik w zaprzyjaźnionej pasmanterii, a papiery K& Company ze sklepu Craft4you.
Z notesami to nie koniec mam jeszcze kilka do wykończenia, wkrótce je pokażę.

Dziękuje za odwiedziny zaglądaczom, a buziaki dla pozostawiającym ślad :*
Życzę jutro słonecznego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Piękny notes, bardzo kobiecy, elegancko zwiewny i wytwornie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały! bardzo stylowy i bardzo praktyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodoba się na pewno, co do tego nie ma wątpliwości! Cudny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest!!! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny!!! Taki delikatny, niewiele dodatków ale efekt powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, aż miło będzie w nim zapisywać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa, to te notesy były na tapecie )))) Teraz wiem czemu Ty jesteś taka zarobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewna, że zrobi wrażenie na obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedziałabym wręcz, że szkoda go będzie zapisywać ;) gustowny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!