niedziela, 26 września 2010

Odrobina origami/Wyzwanie Mojo Monday 157

Kolejny układ mapki, który mi się spodobał. Wybór papierów też był prosty - piękna kolekcja Karoli ze sklepu.scrap.com.pl, gdzie również kupiony jest duży ćwiek.







Mapka do kartki ze strony Mojo Monday - Sketch Blog



Zamiast tradycyjnego kwiata zastąpiłam składanką origami z kółek.
Odświeżyłam sobie ten wzór bo już niedługo czekają mnie warsztaty z tea bags folding, iris folding oraz origami.



Pozdrawiam Was serdecznie życząc pięknego dnia.
Dziękuje za każdy pozostawiony ślad i zapraszam do Candy - trwa do jutra. Tu można się jeszcze zapisać - powodzenia.

19 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka,świetnie to razem wygląda z takim kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie Ci to wyszło ! :) Też muszę spróbować coś podobnego :) Spiąć się i kupić w końcu jakieś papiery. Właśnie pracuję nad obrazem "rekiny biznesu" dla znajomego to wpadnie może troche $$ :D już poluję na Doily Lace Marthy S. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... :) z origami wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale się prezentuje te kwiatuszki, na Twoich karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! A kwiatuszek nieziemski :) Podziwiam Cię za umiejętność tworzenia takich cudeniek z papieru. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite kartki a kwiatuszki powalają na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :)) tea bags z kółek... rewelacja, musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka i cudny kwiatek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem!
    Kwiatki przesliczne, a do tego ta kolorystyka... mmm :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kwiatek jest rewelacyjny - karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. U ciebie candy się kończy, a u mnie zaczyna ;o)
    P.S. A może kursik na kwiatek? ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madzik, postaram się o kursik jak tylko słonko zaświeci, aby coś było widać na fotkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne karteczki, zwłaszcza ta pierwsza bardzo urokliwa, i te kwiatki są świetne:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!