środa, 29 września 2010

Na wyzwanie

Kolejne wyzwanie "prywatne" jak ładnie opisała to Halinka, kartka tym razem zrobiona według mapki przygotowanej przez Halinkę. Dawno nie było u mnie nic motylowego więc taką kartkę poczyniłam.





Mapka wygląda tak:



Mam nadzieję, że Halinka wstawi na blogu większą wersję mapki, ja taką dostałam i musiałam się dostosować do niej ;)

I jeszcze zerknijcie jak wspaniale wkomponowała mapkę Magda, która również bierze udział w tym wyzwaniu :)))

U mnie ostatnio działa "prawo serii" - najpierw maszynka BS zaczęła kaprysić, potem padła mi maszyna do szycia, a ostatnio odmówił posłuszeństwa samochód...auto odebrane z warsztatu już jeździ, maszynę odbiorę za tydzień, a maszynka... tego właśnie nie wiem.
Część wykrojników udostępniłam Betik, a ja na własne potrzeby korzystam czasami z dobrodziejstwa pewnej miłej osóbki:*

Pozdrawiam ciepło i życzę, aby Was takie prawo serii omijało :)

21 komentarzy:

  1. Śliczna, ma taki romantyczny klimat :)
    Oby maszynka zaczęła działać, a inne rzeczy już się nie psuły!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie mi sie podoba! kolory super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejmy nadzieję, że czarna seria się skończyła:)
    Piękny ten motylek jest. Kartka w całości także.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i motylek dobrze mi znany ..

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, delikatna i mapka udana.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i piękny ten motyl :) I super kolory czekoladowo-kawowe z lekką pianką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka!
    A pech się odwróci, zobaczysz, wszystko zaraz zacznie pięknie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka.
    Rudlis wejdź na forum scrabowe
    jest do ciebie tam iformacja
    napisana i do grupy.
    Napisz coś od siebie.

    z pozdrowieniami:

    basia80

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, a ten motyl....cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Prawa Murphy'ego - zbiór popularnych, często humorystycznych powiedzeń, sprowadzających się do założenia, że rzeczy pójdą tak źle, jak to tylko możliwe." - u nas w pracy o prawach Murphy'ego jest mowa prawie codziennie ;) Ale jak widać tu, pomimo zrządzeń losu, efekty rękodzieła niezmiennie pozostają perfekcyjne ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, kartka wyszła baaardzo fajnie niezależnie od przeciwności losu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyszła , kolory fantastycznie dobrałas baaardzo mi sie podoba**

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest świetna! Uwielbiam tego motyla:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełen romantyzm! Zakochałam się... Życzę Ci teraz, aby koło fortuny się odwróciło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, świetnie dobrane kolory i ten motyl... A właśnie... skąd ten motyl?

    OdpowiedzUsuń
  16. STUNNING! Beautiful coloring! I love this stamp!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!