piątek, 17 września 2010

Moja pierwsza

próba wykonania kartki-torebki zainspirowana pracami Agnieszki scrappassion. W różowej tonacji, z bordowymi dodatkami,ozdobny ćwiek pochodzi ze sklepu Endiego.

Nad moim maszynowym szyciem będę musiała jeszcze popracować, nie zawsze wychodzi tak jak człowiek sobie planuje ;P






Dziękuje za miłe komentarze pod ostatnim postem, będąc na wycieczce z uczniami udało nam się mieć "przespane" noce ;) Było słonecznie, lecz wietrznie.
Pozdrawiam Was tu zaglądający :)

15 komentarzy:

  1. świetnie wyszła Ci ta torebeczka:)), piękna:), no i fajnie, że wycieczka się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza i piękna przeszycia na zdjeciu wyglądają idealnie więc nie wiem co Ty taka krytyczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Ciekawe masz prace :)
    Mam pytanie czy spotkałaś się może z Programem na temat scrapbookingu na zajęcia pozalekcyjne ? tak mi coś ostatnio chodzi po głowie, żeby coś takiego napisać...może najpierw przeczytać :) POdoba mi się ta technika, ale niestety ja jeszcze nie znam jej tajników...
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. ledwo wróciła a już zdążyła zmajstrować torbiszon - widać stęskniłaś się za dłubaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dziewczyny :*

    niebieskości - nie znam programu ze scrapbookingu, który można realizować na zajęciach poza lekcyjnych, myślę, że warto napisać samej taki program, dostosować go do możliwości uczniów na danym poziomie nauczania. W sumie takie zajęcia mogą zawierać inne techniki papierowe nie tylko sam scrapbooking.
    Życzę powodzenia :)))

    Inka ta kartka torebka powstała przed wyjazdem ;) Dzisiaj to nie miałam na nic siły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Powiem Ci że ja jakoś nie mam odwagi zabrać się za przeszywanie papieru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebeczka :) delikatna i naprawde urocza :) gratuluję :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza! bardzo mi się podoba! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna torebka. Taka do sukienki i prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torebenia :)
    Można zapytać jakie ma wymiary ?
    Niedługo mam roczek w rodzinie i chyba skuszę się na zrobienie czegoś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymiary i kształt torebki dopasowałam do kartki o wymiarach 13,5x13,5cm. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :)
    Pozdrawiam, miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Irenko maszynę mam i czasem coś przeszywam, ale papieru jeszcze nie miałam odwagi podłożyć. Torebkę widziałam już, chyba dość dawno, ale też nie odważyłam się nawet spróbować. Tobie bardzo ładna wyszła kartka, przeszycia i torebka-kartka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!