wtorek, 7 września 2010

Kolejne Candy u Rudlis / Candy Blog

Skoro mamy jeszcze trochę lata (przynajmniej kalendarzowego), a poprzednie słodkości dotarły do Vasilinki na Ukrainę czas najwyższy ogłosić kolejne candy.

Wszystko mieści się w pudełku, które można oscrapować :)



A w środku znajdują się takie rzeczy:



Kilka drobiazgów: stempelki Anioły, białe kwiaty, perełki do naklejania, wykrojnik motylki,


Notes własnej roboty:


Duży krążek (100 yardów) z białą wstążką, której kolor możecie same zmieniać:





używając tuszów distressowych:



lub tuszy alkoholowych, bądź korzystając z Perfect Pearls i Mini Mistera.



Jest tyle możliwości kolorystycznych ile macie pomysłów:




A warunki udziału bez zmian:

- wyrażenie chęci udziału w losowaniu poprzez napisanie komentarza w tym poście,
- osoby blogujące informują o tych słodkościach na swoich blogach
(proszę wkleić zdjęcie z cukierkami),
- osoby nie mające bloga też mogą wziąć udział, ale proszę by w komentarzu podały
swój adres emailowy,

To enter the candy, all I ask is that you add a link to the sidebar of your blog if you don't mind..... there's no need to follow me, just leave me a comment on this post so I can come and check out your blog ;)




TERMIN ZGŁOSZENIA TO: 27.09.2010 godzina 22.00 :)

Bardzo proszę wpisujcie tylko po jednym komentarzu - aby wszyscy mieli równe szanse.

258 komentarzy:

  1. A to ja się piszę jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam szczęście - to ja na te słodkości trzecia - pozdrawiam - miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze ja bardzo chętnie dołączę do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to próbuję,info na pasku bocznym z prawej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne te anioły...!
    z chęcią stanę w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Fantastic candy! Thanks for the chance to win this beauty!!!
    Linked candy on my blog and I'm your follower.
    Thanks!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj na TAKIE słodkości to i ja mam ochotę. Zapisuję się również w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jestem w czołówce ;o))
    Mam nadzieję że to będzie szczęsliwa 10-tka ;O))
    Wieczorem zamieszczę banerek u siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne candy!
    Czekam na wyniki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z chęcią stanę w kolejce po te słodkości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. poprzednim razem się nie udało to może teraz ? :) zapisuję się z wielką ochotą (szczególnie na tą wstążkę:)-pozdrawiam ,Barbara

    OdpowiedzUsuń
  12. ach jestem 16... ale i tak pewno szczęścia mieć nie będę...
    do kolejki staję po Twoje super słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. same wspaniałosci zgłaszam sie do losowania .

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, ja też spróbuję, bo cuda takie, ze pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowności marzenie :) A spróbuję szczęścia :) Info w pasku bocznym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. pyszności! staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią staję i ja w kolejce, notatka na blogu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow - Super Candy. I've linked it in my sidebar. Now I just have to keep my fingers crossed !!!!

    Hugs
    Ukka
    X

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze świetne prezenty i jak zwykle z chęcią ustawiam się w kolejeczce:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. no ja się chętnie przyjrzę scrapowemu notesikowi i tym magicznym aniołkom::).. może tym razem los się do mnie uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja sie ustawiam w kolejce moze szczescie mi dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  23. witam. i ja się ustawiam w tej kolejce. a nuż się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja stane w kolejce do tych slodkosci:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochane stempelki, i jeszcze aniołki... Jak tu się nie zgłosić? ;)
    Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. moze tym razem mi sie uda u Ciebie :)
    zrobilas piekny notesik , bylabym przeszczesliwa moc go pomacac :)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też się piszę, przeglądam bloga regularnie i zachwycam się zawsze. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka (gm_agnieszka@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też chętnie ustawię się po takie słodkości :)
    I zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne słodkości! pozdrawiam serdecznie i liczę, że szczęście się wreszcie do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli nieblogujący też mogą to z przyjemnością zapiszę się na słodkości :)

    Co do lata, to tracę już nadzieję,że wróci :(

    Pozdrawiam,Klaudia
    klaudzik1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ponownie spróbuję, chociaż szczęścia ostatnio brak:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczęścia spróbuję, na blogu informuję, kciuki za siebie samą.. trzymuję?:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma mowy, żebym nie spróbowała :)
    http://zpapierutworzone.blogspot.com/2010/09/album-madeleine.html tutaj bannerek :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja się ustawiam w kolejeczce :)
    Słodkości że aż ślinka cieknie .
    Pozdrowionka w tym słonecznym dniu.
    MILA25@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią wezmę udział
    lola321116@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę wziąć udział w zabawie, bo może w końcu spróbowałabym scrapować...

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnych na takie cuda bez liku, ale myślę że i dla mnie miejsce się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile magicznych rzeczy może powstać dzięki zawartości tego pudełeczka. I jak tu się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. szukam szczęścia jak igły w stoku siana - do 27 to chyba 1000 chętnych mieć bedziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Vau, what a many candys, thanks for the chance to win.
    I am your follower, because you do a wonderfull things.
    Grettings from Slovenija

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne i słodkie upominki:) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Woooooow!!! Jakie Śliczności! Ja też chętnie wezmę udział w cukieraskach! matuszaka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem łakoma na candy i z wielkim apetytem patrzę na te cukieraski.Zapisuję się na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  44. pyszności :) i ja ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. urocze cukieraski!!!!!
    oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. U Ciebie, Rudlis, zawesze kolejka dłuuuuuuga, a ja oprzec sie nie moge zawijaskowym stemplom:)

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jezuuu zakochałam się w tych stemplach i notesiku. Info w pasku bocznym
    http://takaya-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ojej, zgłaszam się... zgłaszam:)
    a nóż, widelec...

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja bym się chętnie takim pudełkiem pełnym słodkości zajęła...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. chętnie dołaczę do zabawy^^

    OdpowiedzUsuń
  51. ...ale tu kuszace slodkosci - to i ja staje do ogonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. może znów utrafię, chciałabym bardzo

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo kuszące! Pozwolę sobie stanąć w ogonku;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniałe candy:)Pudełeczko z tymi fajnymi słodkościami z chęcią przyjełaby do swojego domku...a potem tworzyła i tworzyła :))
    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie wezmę udział:)Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się z chęcią zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ja bym się chętnie zgłosiła :)
    rudajula@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście nie może mnie zabraknąć w tej kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/08/wrzesniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawię się w kolejce i ja

    OdpowiedzUsuń
  62. Info już umieściłam, a wiec staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ooo..i je chetnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję za pyszne słodycze. Bardzo cukierków. Link do panelu w moim blogu Lepesto4ex

    OdpowiedzUsuń
  65. Po takie cukierasy i się ustawię.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  66. Z przyjemnością i nadzieją ustawię się w tej kolejce, info już na pasku:-) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. to ja tez się ustawię a co?

    OdpowiedzUsuń
  68. To ja również grzecznie ustawiam się w kolejce po takie słodkości i już zamieszczam banerek u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Może tym razem się załapię na te słodkości...
    Pozdrawiam ciepło;-)
    Agniesia125

    I jeszcze mój email:
    aga135790@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudne candy :). Aniołki uwielbiam, a Ty je nam prezentujesz w cudnej stempelkowej oprawie :).
    Oj mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  71. ooo, to i ja się ustawię w kolejce :)) przesłodkie te Twoje cukierki :))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczny ten Twój notes! Smakołyki kuszące, ach!
    Byłabym uszczęśliwiona, gdyby trafiły do mnie...
    Ciepło pozdrawiwam,
    Huma

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeee jak ja bym chciała wygrać Twoje słodkości...Super są.
    http://dziesci-lat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie dziwi taka kolejka do taaaakich słodkości. Może szczęście się do mnie uśmiechnie ;)
    http://domowa-fabryka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj bardzo przydałyby się te skarby!:)
    Może mnie sie poszczęści:)
    aurelia77@op.pl
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam bardzo chętnie wezmę udział:)
    Mój adres: marysia26851@onet.pl
    Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Mmmm to się poślinię;) Ale cudności ojej!!! To się ustawiam w kolejkę a co;)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Tak pięknie zapraszasz, że grzech odmówić.

    OdpowiedzUsuń
  79. hmm smaczne kąski...
    Żyrafa ma na nie ochotę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne pudełeczko, a zawartość... grzechu warta! Ustawiam się grzecznie licząc na łut szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  81. Również sie zapisuję do kolejki po słodkości;-) olesz2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE PO TE CUDNE CUKIERASY ;-)
    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Wow bardzo fajne candy więc stanę w kolejeczce i ja:)
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakie fajne skarby.
    vsadowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. It's a very beautiful candy:) http://solnechnaya-liza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. i ja chętnie wezmę udział w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  87. Wielkie grono chętnych....to ja też :o)

    OdpowiedzUsuń
  88. oj, jaka długa kolejka po Twoje słodkości! ale co się dziwić! pozdrawiam i ustawiam się w kolejce,
    Karmeleiro

    OdpowiedzUsuń
  89. Też bym chciała pobawić się taką wstążeczką... Inne rzeczy też super !!!

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja się piszę! Ten notesik... :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ależ słodkości....
    Ustawiam się w kolejce:)

    Agnieszka
    http://www.radosnyczas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. To i ja staję w tej dłuuuugaśnej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Grzecznie ustawiam się w kolejce :o)

    OdpowiedzUsuń
  94. No kochan, każda cukiernia przy Twoich słodkościach może się schować :)
    Grzecznie ustawiam się w tej dłuuugaśnej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  95. bardzo chętnie się dopisuję :)
    mamkatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. A nóż widelec się uda :)
    migotkaa@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. fantastyczne rzeczy rozdajesz! spróbuję mojego szczęścia i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja ustawiam się w tej długiej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  99. O rety, ale ogon! Ale słodkości tak atrakcyjne, że ustawiam się w nim :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ooo i ja sie zgłaszam do candy : ) anna02210@interia.pl mój adres

    OdpowiedzUsuń
  101. Oj jak ja bym chciała wygrać taką paczuszkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. To ja się zapisuje na te słodkości. Może tym razem się uda . Pozdrawiam
    Mój @ MILA25@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  103. Jakie pyszne słodkości. Dopisuję się i ja. Motylki to moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękne candy :) z chęcią postoję. olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Jakież słodkości! Nie ma innej opcji, muszę się tutaj ustawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  106. MMM pychota te słodkości!!! Z wielką chęcią i ja się zapiszę:)
    Pozdrawiam, http://eaweraart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Tyle chętnych to i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ależ smakołyki:-) Chciałabym, chciałabym... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  109. Очень-очень хотелось бы. Спасибо за возможность!
    http://beterok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Słodkości jak zwykle u Ciebie wspaniałe i kolejka długa;)
    Zgłaszam się;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Rewelacyjne słodkości! Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ale mega candy i ja też ustawiam się w kolejkę, aczkolwiek tyyyyyylu jest chętnych .... może szczęście mi wreszcie dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  113. dawno mnie nie było...a tu tyle słodkości u ciebie do przygarnięcia że nie mogę sie oprzeć, więc staję w kolejce:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Zostałam skuszona. Z miłą chęcią dołącze do długiej kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  115. I also want to try. Very sweet, thank you.

    OdpowiedzUsuń
  116. Ustawiam się w kolejne - śliczny notes.

    OdpowiedzUsuń
  117. JA również spróbuję mon.kej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. ustawiam się i ja! :))

    www.mollownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Oczywiście i ja się dopisuję. Zdjątko zaraz umieszczę na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  120. Chętnie przyłącze się do tego słodkiego poczęstunku.

    OdpowiedzUsuń
  121. Wspaniałe cukierasy:)może tym razem szczęście usmiechnie się do mnie,pozdrawiam serdecznie
    http://askowaodskocznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. i ja tez, takie slodkosci, ze sie nie oprę
    http://sylka28-tworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Witam,
    choć kolejka długa po takie wspaniałości- jestem zachwycona wstążką, ciągle uczę się i dowiaduje fantastycznych rzeczy!!
    Wpisuję się i ja po te cudeńka:)
    muszewska.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Pozdrawiam i grzecznie ustawiam się z kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Same słodkości:-)
    Cierpliwie czekam.
    I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Chętnie, chętnie się ustawię w kolejce może uda mi się wygrać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. Gdyby tak udało się dorwać do tych słodkości.... :)
    artevene@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękne rzeczy... a notes - po prostu cudo! chętnie spróbuję chociaż wiem, że przy tylu chętnych mam marne szanse:(

    OdpowiedzUsuń
  129. ...może tym razem dopisze mi szczęście... Pozdrawiam :)
    anita.org@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. piekne słodkosci u Ciebie dzis odkryłam,a ze uwielbiam distresiki to staje w kolejce:) z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  131. świetne candy, chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  132. witaj i ja się zapisuję:)
    Oczywiście przy okazji zapraszam na moje candy!:)
    http://pomyslolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Jejku! Wszystko takie pyszne! Kwiatki juz mi chodzą pod czaszką co z nimi zrobić. Swoją drogą, nie pomyślałam ze można tak tuszami ozdobić tasiemkę! Super sprawa, ale nie mam żadnego tuszu :) Może uda mi się wygrać to wypróbuję. Pozdrawiam! Info tutaj (wg dat):

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/09/przypominam-o-kolejnych-wspaniaych.html

    OdpowiedzUsuń
  134. cuda i cudeńka.. a kolejka taaaka długa... :)

    już podlinkowuję u siebie
    hendmejdowemiszmasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Hej Rudlis! Ustawiam się w kolejkę po te cudności i prześliczny notesik. ja niedawno zaczęłam sowją przygodę ze scrapaniem ale jak opiniują dziewczyny SP chyba nieźle mi idzie, dlatego takie śliczności z pewnością by w tym pomogły :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Piękne kartki i wspaniałe słodkości.Mam na nie ogromną chęć, bo ... lubię słodycze.
    kolorka12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Z ogromną chęcią ustawię się w kolejce:) A może los uśmiechnie się właśnie do mnie?:)
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  138. Mmm wspanialosci!
    Równiez chetnie zapoluje :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Uwielbiam anioły, więc próbuję. :))
    Link tradycyjnie w pasku bocznym.

    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  140. Ale długa kolejka!! Ale po takie wspaniałości jeszcze się ustawię i mam nadzieję, że mi się poszczęści :-). Info już u mnie na blogu :-).
    Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  141. super blog i super candy!!!
    zapisuję się w kolejce :)
    żółta e(S)ka (xydominika@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  142. Oj, chciałaby się wygrać, chciało :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  143. Świetne słodkości, ustawiam się oczywiście
    fotka wklejona na bloga

    OdpowiedzUsuń
  144. Z przyjemnością się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Kolejeczka długaśna ale spróbuję szczęścia :) Śliczności przygotowałaś i dla początkującej scraperki bardzo przydaśny :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Wspaniałe candy! Mimo, że konkurencja ogromna, to także spróbuję.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  147. Chętnie stanę w kolejkę za takimi słodkościami :)

    Pozdrawiam
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  148. SZANSE NIKŁE ALE PRÓBOWAĆ TRZEBA!

    OdpowiedzUsuń
  149. Zgłaszam się z chęcią i nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  150. i ja ustawiam się w kolejce!!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Cudne candy ;) Kto by nie chciał :D

    OdpowiedzUsuń
  152. i ja sie chetnie ustawie w kolejce po te slodkosci :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. ale dłuuuuuuga kolejka, no nic, postoję, może los się uśmiechnie... do kogoś z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Piękności do zgarnięcia! :D

    Jeśli nieblogujący też mogą to ja się zgłaszam:) mój e-mail: natajka89@gmail.com

    pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  155. Choć taka kolejka już się ustawiła do tych pięknych rzeczy to może i ja spróbuje choć ze szczęściem nie mam za wiele wspólnego :)

    Niestety jestem nieblogująca dlatego podaje swój adres e-mail: ilona47@interia.pl

    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  156. ale nas dużo :-D
    czekam na losowanie :-D
    pozdrwiam
    joostysia777@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. O i ja się zgłaszam. czesto wpadam i podziwiam a przydasie zawsze sie przyda : ) pozdrawiam Anna02210
    mój adres maila: anna02210@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. ...hmm...jakie candy, taka kolejka :)
    Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  159. jeśli można to ja też :)
    Kinga883@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Wonderful candy! Z przyjemnością wezmę udział) Co więcej, długo czuwać nad swoją kreatywność!
    Link pisał w swoim blogu, po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  161. cudowne candy, też ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  162. i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  163. No to i ja się ustawiam w kolejce po takie słodkości =)

    OdpowiedzUsuń
  164. O rany jaka długa ta kolejka.Bardzo chętnie jednak zapiszę się do niej na pyszne słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  165. Oj długa ta kolejka po Twoje przydasie Irenko:)))Ale kusisz, kusisz i jak się tu nie zapisac:)Może szczęście dopisze, mimo, że chyba na końcu ogonka już jestem:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  166. Witam
    Jak tu się nie pokusić? I jeszcze Anielice w tym doborowym towarzystwie.
    Ciekawe co powstanie z tego zestawu?
    http://wikkori.blogspot.com/2010/09/szczescia-szukam.html

    OdpowiedzUsuń
  167. Super cukieraski! Cudownie byłoby zacząć scrappowanie z takim cukierasem w rękawie! Zgłaszam się!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. I ja też widziałabym się jako właścicielka tego cudnego candy.Notesik i motylki dla mnie, reszta dla córy, która robi śliczne rzeczy, ale ukrywa się. Bezblogowa jest;-)))

    OdpowiedzUsuń
  169. Super słodkości.Dopisuję się do grona marzących o nich.
    http://www.allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. ustawiam sie w kolejeczce, po te cudowne słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  171. Thanks for the chance! Your wonderful candy! I hope to get lucky!
    Link posted on the sidebar http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  172. i ja przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Zapisuję się do kolejki. Pozdrawiam
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  174. Zapisuję się i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Zapisuję się!
    śliczny notesik
    kara2302@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. oczywiście, że się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  177. Tylu chętnych! Ale do takich cukierasów to i ja ustawię się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  178. ja też się pisze na te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  179. Wow!!! Ale słodkości! Piszę się!

    OdpowiedzUsuń
  180. Ale dużo ludzi chętnych! Ale może mi się jednak poszczęści :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  181. piękności ;) może mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  182. I ja dopisuję się do tego ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  183. I ja też się dopiszę :)
    pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  184. spróbuję szczęścia mimo że na nie nie liczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  185. Oj, sporo już tutaj komentarzy i chętnych do zabawy... Ale jeszcze ja do niej dołączę, kto wie, może własnie mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!