sobota, 4 września 2010

Jeszcze trochę o biżuterii

Podczas gościnnych występów na blogu I Lowe SCRAP prezentowałam
m.in. sposób wykonania kilku zawieszek-wisiorów, które można wykorzystać jako biżuterię.



Wszystkie były ozdobione papierami z kolekcji I Lowe SCRAP.




Ponieważ otrzymałam dużo pytań gdzie kupiłam poszczególne elementy biżuterii tłumaczę:
Zawieszki, łańcuszki, zapięcia,kółka łączące były zakupione w Koralium. Wyjątek stanowił element, który kupiłam na ebayu, jest to duży delikatny kwiat. Można go w dowolny sposób formować, co daje możliwość wykorzystania w tworzeniu biżuterii. Na zdjęciu widać również małe elementy, z których można wykonać do kompletu kolczyki.





A na koniec skromna karteczka w tonacji błękitnego nieba...do którego BARDZO tęsknie,
wykorzystane papiery to DCWV Linen Closet zakupione w craft4you, kwiatki z giełdy kwiatowej w Tychach, na brzegach trochę białego embossingu, a okrągła serwetka kupiona u Endiego.






Dziękuje za odwiedziny.
Życzę więcej słońca, ciepła:***

9 komentarzy:

  1. Śliczna, delikatna kartka:)
    Świetny pomysł na wisiory, bardzo podobają mi się te czarne kwiaty:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ci biżutki wychodzą, no i możemy czasem spotkac się w koralium:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria świetnie pomyślana.
    Karteczka delikatna i pieknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka, bardzo mi się podoba. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa biżuteria, a karteczka po prostu śliczna! Taka delikatna.
    Zapraszam do zabawy u siebie w "10 rzeczy, które lubię" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bizuteria..A karteczka jak zawesz urocza- wspaniałe prace -mam co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne i zapraszam do zabawy:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/09/10-rzeczy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!