poniedziałek, 27 września 2010

I po Candy :)

Bardzo dziękuje za udział w mojej kolejnej zabawie.
Tym razem wszystkich biorących udział nazbierało się, aż 255 :O

Oczywiście skorzystałam z dobrodziejstwa typu RANDOM.ORG który wylosował numerek...
.
.
.
.
.
.
.
.




Trochę czasu upłynęło bo musiałam sprawdzić kto jest szczęściarą:

MELLAN




Mellan gratuluje i proszę o adres :*

A wszystkim zapraszam wkrótce na moje ostatnie, czwarte w tym roku Candy... już w październiku.

Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłych, jesiennych dni. Gdzie to Babie Lato!?

17 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Mellan:))dziękuję za wspólną zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak od niechcenia weszłam zobaczyć i pogratulować szczęściarze a tu..... O rany!!!! Ze trzy razy sprawdzałam czy Mellan to ja heheh.
    Jestem przeszczęśliwa!
    Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłabym zapomniała - zapraszam do Mojego Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściaro z wygrania PIĘKNEGO CANDY!!! Jak tylko otrzymasz paczuszkę chętnie wpadnę obejrzeć ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no coz, bede uparcie probowac dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem tu 1wszy raz i zdecydowanie jeszcze tu zajrze :)
    tworzysz piekne rzeczy :)

    gratulacje dla Mellan za wygrana :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Mellan:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanej!!!
    Chciałam biec i zapoznawać się z jej blogiem, ale ja go znam! To przecież "Pasja Anny" ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Mellan... A babie lato puściło nas w tym roku chyba w trąbę! Może uda się jeszcze parę słonecznych dni uzyskać przed totalną jesienną szarością...? Oby!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!