piątek, 24 września 2010

Gdzieś w Holandii

zrobiono zdjęcia tego albumu, ale od początku. Miałam przyjemność wykonać album ślubny dla pewnej młodej pary.
Zamawiającą była siostra pani młodej. Jedyne wytyczne, które otrzymałam to pomieścić 50 zdjęć (kolorowe i czarno-białe), album formatu 20x20 cm w pudełku, kolorystyka brązowo-beżowo-biała.
Do takiego albumu świetnie nadawały się papiery z kolekcji Chocolatcaffee.
Ponieważ nie zdążyłam wykonać zdjęć albumu przed wręczeniem, poprosiłam o ich zrobienie obdarowanych, którzy obecnie mieszkają w Holandii.
I takie właśnie fotki mi przekazano:)






Ramka z zawijaskami projektu Rae ze scrapińca była oczywiście ciut ciemniejsza ;)









Album posiadał 10 kart,ale nie będę Was zanudzała wszystkimi stronami.
Zresztą większość była podobnego układu, stylistyki.

Pozdrawiam Was zaglądaczy, a buziaki przesyłam tym co pozostawiają ślad po sobie:*

18 komentarzy:

  1. Piękna ale choć średnio na jeża przepadam za różem, to podobał mi się bardziej poprzedniu. ale wiadomo wytycznych trzeba się trzymać ;) Pozdrawiam Cię ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny! mnie tez czeka zrobienie slubnego albumu i troche sie boje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś:) Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 kart i 50 zdjęć? Świetnie wybrnęłaś. Super pomysł z tymi zakładkami. ślicznie wyszło. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł
    na ten album.

    basiasz80!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest przepiękny - wykonany ze smakiem i w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczny i wspaniały pomysł z tymi otwieranymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna aranżacja. Uwielbiam takie połączenia kolorków. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZEPIĘKNE!! CUDNE i sama nie wiem jeszcze jakie :) Chciałabym umieć robić tak eleganckie prace...

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny ten album ja tez mam jeden do wykonania i ciagle mysle w jakich kolorach zrobic zdjecia bede chciala zrobic w roiznym krztalcie np owale kwadrat zookraglony ale ciagle decyzja o kolorystyce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!