wtorek, 14 września 2010

Dwie ślubne w niebieskościach/ blue cards

Wykonane jakiś czas temu, chyba jeszcze przed wakacyjnym wyjazdem. Bardzo podobne do siebie ślubne karteczki, dodałam koronki gipiurowe, wstążeczki, papierowe kwiaty Primy oraz białe kwiaty ze sklepu scrap com pl, gdzie również kupiłam dwa piękne ćwieki ozdabiające kartki.










Papiery wiadomo, że pochodzą ze sklepu I {lowe} SCRAP.

Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa.
Ja lecę pakować się bo jutro jadę z uczniami na trzydniową wycieczkę w góry - mam nadzieję, że pogoda dopisze.

11 komentarzy:

  1. Wspaniały papier i dodatki .

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne zwłaszcza ta pierwsza jak dla mnie:)
    życzę udanej wycieczki i słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze, pełen zachwytu!:)
    Życzę udanej wycieczki i wyśmienitej pogody!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gustowna i elegancka!
    Słoneczka i przespanych nocy na wycieczce życzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze, pełne elegancji karteczki!! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te niebieskości :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie przyjemne i bardzo odpowiedni mają wystrój do okazji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!