piątek, 13 sierpnia 2010

Zaproszenie i pożegnanie

Miło mi poinformować, że zostałam zaproszona na "gościnne występy" w ILS.
Początek już w najbliższy poniedziałek 16 sierpnia na stronie
bloga I {lowe} SCRAP.
Aby Was zachęcić do odwiedzin wstawiam małą zajawkę tego co dla Was przygotowałam.



A ja już dzisiaj wyruszam w nieznane. Mam nadzieję, że odpocznę, nabiorę dystansu do tego co za mną, nacieszę się pięknem przyrody.
Znajdziecie mnie tu:



I go to holiday and I come back 25 august :)

I na koniec mała niespodzianka!


Jest taka jedna samotna karteczka, która szuka domu.
Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem i czekać na losowanie, które odbędzie się po moim powrocie - 26 sierpnia.




Do zobaczenia w poniedziałek na blogu ILS i 26 sierpnia w tym miejscu:***

59 komentarzy:

  1. Czyżby Darłowo? Udanych wakacji :)
    A karteczkę z chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te wiatraki takie nie polskie... udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku i energii do kolejnych ślicznych prac :)
    A karteczka motylkowa jest cudna! Byłabym w siódmym niebie gdyby mi się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodź do mnie maleńka :) Ja tez nad morze ale dopiero za 2 tyg...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj,oddychaj głęboko i ładuj baterie!W Darłówku są faktycznie takie wiatraki ale pewnie nie tylko tam...
    karteczkę przygarnąć -bezcenne!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyfruń do mnie motylku!
    A nad morzem na pewno będzie cudownie - nie ma lepszego miejsca, żeby nabrać wiatru w żagle. Dobrego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest przepiękna!!!
    Życzę udanego urlopu, cudownego wypoczynku i pięknej pogody :)
    Pozdrawiam
    ula

    OdpowiedzUsuń
  8. to z tym pięknym motylkiem? Niech leci leci, daleko lecieć do mnie nie będzie musiała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta karteczka motylkowa :)
    A na taką pustą plażę chętnie bym się wybrała, sama ;)
    Udanych wakacji.Odpoczywaj ile wlezie :)
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. podczytuję od pewnego czasu, zostawiam komentarz ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Motyle przepiękne... karteczka cudna.
    Nie śmiem marzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wypoczynku, dobrej pogody, zbieraj wpomnienia i wracaj szczęśliwsza :). A karteczkę chętnie przygarnę, jeśli można ...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. chcę ja bardzo. życzę Ci samych cudownych dni, odpocznij sobie i wracaj pełna energi.

    OdpowiedzUsuń
  15. no to zapowiada się interesujący tydzień w ILS :0:) intryguje mnie ten wisiorek.
    kartka urocza - chętnie się nią zaopiekuję i życzę udanego wypoczynku :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wypoczynku, wypocznij i nabierz sił :)

    A motylek niech leci do mnie... niech do dobre wiatry wieją...

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego wypoczynku! :)
    a karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wypadu! Odpocznij sobie, zresetuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję występu no i ciekawe co nam przedstawisz, zajawka jest kusząca. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam motylkowe motywy wiec do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia Irenko we wszystkim co robisz, odpoczynku, solidnego wytchnienia i nabrania sił na nowe wyzwania. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja 25 wyjeżdżam:)
    karteczka cudna:)
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna karteczka :)

    przyjemnego urlopowania i wypoczynku :)
    zajawka bardzo kusząca...

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna karteczka z wielką chęcią ją przygarnę :)
    Udanego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńko! Z miłą chęcią przygarnę ją pod swój dach. Pozdrawiam i życzę dobrej pogody na wakacjach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Ci zaproszenia do ILS, zajawka baaaardzo mi się podoba:)
    A co do karteczki, to chętnie przygarnę:)
    Cudownego wypoczynku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę skutecznego czasu odpoczynku i oczywiście nie mogę darować sobie okazji aby spróbować wejść w posiadanie czegoś co pieknie wytworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  28. też chętnie przyjmę kartke pod swoje skrzydła :) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpoczywaj.. też chętnie wyjechałabym gdzieś w nieznane..
    A karteczkę chętnie przyjmę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna karteczka! Wspaniałego odpoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. ...to i ja sie zapisuje...
    PS. Wyjazdu zazdroszcze...wlasnie powrocilam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. urocza karteczka, chętnie przygarnę ;-)))
    udanych wakacji !!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Miłego wypoczynku życzę..I moze mi sie uda wylosowac karteczke..pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że dzięki ILS możemy Cię poznać:) Ciekawa jestem, co dla nas przygotowałaś;) Karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ona taka samotna, to ja chętnie ją do siebie zapraszam- udanego opoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. znajde jej dom, cieply i przyjazny

    tabaluga0@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłego odpoczynku i mnóstwa energii z tak pięknego miejsca!!!:)
    Karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  38. ja to szczęścia nie mam, ale sie ustawiam w kolejkę..
    A co do wypoczynku to udanego relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna kartka! Może się uda?...
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Karteczka cudna :)
    Udanego i intesnsywnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja bym chciała :)
    Udanego odpoczynku i wielu inspiracji !!!!

    Aga730

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje!!! Życze miłego nadmorskiego wypoczynku i pięknej pogody ;)
    Zapisuję się w kolejeczce po tę piękną kartkę

    OdpowiedzUsuń
  43. Udanego wypoczynku i pięknej pogody życzę:))
    A karteczka cudna:))jak i pozostałe Twoje prace:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  44. udanych wakacji! a po karteczke sie zglaszam, a jakze;)

    OdpowiedzUsuń
  45. miłych wakacji, fajnie byłoby mieć taką karteczkę u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Rudlis, wielkie dzięki
    candy przyszedł i jestem bardzo zadowolony
    Vasilinka

    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/2010/08/blog-post_20.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Udanych wakacji. Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudna karteczka chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Odwiedzam Twojego bloga Rudlis, dosłownie ze szczęką na kolnach! Jakie piękne prace wychodzą spod Twoich rąk! Bardzo bym chciałabym, aby karteczka trafiła do mnie...
    Pozdrawiam cieplutko, Kreska ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. jest przecudna! Nie umiem tak robić... Byłoby wspaniale zachwycić sie w pełni jej kunsztem...

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna kartka, więc i ja stanę w kolejce po nią;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny motyl, ale taki samotny... chętnie się nim zaopiekuję;-PP
    Pozdrawiam,
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  53. Demolka domu przede mną, ale miejsce dla biednej karteczki zawsze się znajdzie ;). Obiecuję , ze ją ochronię przed natarciem ;) kurzu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!