sobota, 28 sierpnia 2010

Sobota pełna inspiracji

Są takie soboty, które od rana nastrajają pozytywnie, nawet wtedy, gdy od rana leje...
Te soboty są związane ze spotkaniami bardzo fajnych babeczek, które tak samo jak ja są pozytywnie zakręcone.
Na dzisiejsze spotkanie każdy (za wyjątkiem mnie) miał przynieść materiały scrapowe w tonacji brązowo-pomarańczowej.
Przygotowałam pudełka, które należało ozdobić według własnego pomysłu wykorzystując swoje materiały. Dziewczyny zaraz zabrały się do roboty: było twórczo i wesoło.


Mała fotorelacja (dzięki uprzejmości Inki:*)











Gotowe dzieła ( w rzeczywistości są piękniejsze):



Gdy dziewczyny twórczo pracowały, ja nie próżnowałam...właśnie kończę taki mały albumik:



Dziewczyny bardzo dziękuje za wspólnie spędzony czas i tyle dobrej energii.
Czekam już na następne spotkanie za dwa tygodnie.

11 komentarzy:

  1. śliczne pudełka
    fajnie, że wróciłyście do dłubania na spotkaniach, bo oglądanie zakupów, to chyba nie jest najlepszy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja już bym przytuptała ,ale do 11 niedaleko...
    nawet twojego albumiku nie pozwoliłaś mi obejrzeć tylko praca i praca na spotkaniu (hhiihiii) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do Katowic - duży budynek nazwany Helios albo Altus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jak Wam zazdroszczę takie spotkania! Wiem, że takowe potrafi nieźle natychnąć;) super pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za informacje. Szkoda, że to zwykle soboty, bo zazwyczaj właśnie w sobotę pracuję, ale może kiedyś coś się zmieni. Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pudełeczka Wam powychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spotakanie - zapewne bardzo wesołe - tyle kobietek w jednym miejscu..Wspaniałości powstały

    OdpowiedzUsuń
  8. czadowo było ;-) no i twórczo czego mi bardzo brakowało

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciłaś Irenko, bo twórczo się zrobiło!!!:))Pudełeczka extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę takich spotkań, naładowałabym baterie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!