czwartek, 12 sierpnia 2010

Różne style na wyzwanie-CP Sketch #76

Mapka prosta i dlatego mi się spodobała. Najpierw zrobiłam jedną kartkę dzieciową, potem miałam pomysł na następną, a trzecią zrobiłam ponieważ chciałam wypróbować nowy stempelek.



Mapka CardPatterns Sketch # 76 wygląda tak:



Kartka z maluszkiem inspirowana jest cudnymi, wycinankowymi kartkami Peet.





Motylkowa została wzbogacona potrójnymi skrzydłami embossingowanymi na gorąco, perełkami, pięknym ćwiekiem z Craftmanii oraz papierami Linen Closet z craft4you.




Trzecia z cudnym stempelkiem zaprojektowanym przez zdolną Magdę, mikrokulkami Marthy Stewart ze Scrapgalerii oraz vintażową wstążką:




Na dzisiaj to wszystko :)
Ślicznie dziękuje za miłe słowa pozostawione na blogu:*
pozdrawiam >>tuzaglądaczy<<.

11 komentarzy:

  1. łooo matko :D tydzień mnie nie było i mam takie zaległości!!!
    Cudeńka stworzyłaś :) Mapka jest bardzo interesująca, a Twoje kartki mistrzowskie!! Pięknie pokolorowany bobasek :) Cieszę się, że masz te stempelki - bo nie mogę się doczekać już kolejnych prac :D
    Pozdrawiam już po urlopowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wysyp! W motylkowej można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne! Chyba najbardziej spodobala mi sie ostatnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho - faktycznie zainspirowała Cię ta mapka :) Wszystkie trzy kartki piękne - najbardziej urzekła mnie ta z motylem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, jedna mapka tyle możliwości, śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. motylkowa obłędnie piękna, ale i pozostałym nic nie brakuje, śliczne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. do koloru, do wyboru! każda ma wyjątkowy charakter! a ja do każdej się ślinię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kartki-wszystkie trzy..

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się wszystkie trzy podobaja, bo każda jest inna i ma swój charakter.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!