środa, 25 sierpnia 2010

Powroty bywają inspirujące

Dlaczego to co piękne szybko mija? Wróciłam z urlopu wypoczęta, zrelaksowana, pełna chęci do życia. Czas pomyśleć o pracy ;)
Już niedługo skończy się przysłowiowa laba, ale zanim to nastąpi mam czas na zrealizowanie kilku pomysłów, parę zaległych prac czeka na dokończenie.
Aby pozostać w letnim klimacie wstawiam moją wakacyjną inspirację (klik na zdjęcie i widać więcej) :



Podczas wypoczynku nad morzem udało mi się trochę zwiedzić cudną wyspę Bornholm. Moje marzenie to wynająć tam domek i pobyć przynajmniej przez tydzień.
Dziewczyny, jeśli któraś z Was spędziła wakacje na tej wyspie - proszę o informacje na mój adres artystyczna@interia.eu będę bardzo wdzięczna :)

Dziękuje za miłe słowa pozostawione tutaj na blogu oraz podczas moich gościnnych występów na blogu I {lowe} Scrap. :*

A do jutra do godz. 19.00 można zapisywać w komentarzach swoją chęć przygarnięcia i zaopiekowania się karteczką z motylkiem - zapraszam tu!
LOSOWANIE JUTRO GODZ. 20.00

Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie :)

7 komentarzy:

  1. Gościnne występy bardzo udane. Piękne rzeczy tworzysz :)
    Zauroczyły mnie zwłaszcza butelki w gorsecikach ;)
    Wakacyjna inspiracja bardzo mi się podoba. Będzie więcej ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace robisz..Super taki wypad urlopowy - człowiek ma chęci po powrocie do dalszej pracy .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ciepła osobą, miło się do Ciebie "wpada" i inspiruje...;) Występy w ILS bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wypoczynek byl udany :-) Twoja wakacyjna inspiracja prezentuje się swietnie. A kartkę chetnie przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. w końcu jesteś :) Nawet nie wiesz jak za Tobą tęskniłam i za Twoimi pracami :*

    Cieszę się, że odpoczęłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, Irenko widac, ze urlop udany, bylas gdzie s w okolicach Ustki?
    pozdrawaim...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana. Cieszę się, że miałaś dobry czas i nabrałaś sił i chęci do pracy. Słyszałam, że ta wyspa jest urokliwa. Żuczę Ci, aby Twoje marzenie się spełniło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!